نویدکیا: مقابل استقلال شانس با ما یار نبود؛ ایرادی به سپاهان وارد نیست

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم من مقابل استقلال عالی بازی کرد؛ در نیمه اول خیلی خوب بودیم و در نیمه دوم نیز روند خوبمان را ادامه دادیم اما شانس با ما یار نبود.

به گزارش ایرنا، «محرم نویدکیا» در نشست خبری پس از پایان بازی استقلال و سپاهان که با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به اتمام رسید، اظهار داشت: تیم من عالی بازی کرد، در نیمه اول خیلی خوب بودیم و در نیمه دوم نیز روند خوبمان را ادامه دادیم اما شانس با ما یار نبود.

وی افزود: سپاهان ر مقابل استقلال ۷ یا ۸ موقعیت خیلی خوب داشت اما نتوانست بهره لازم را از آن برده و در نهایت شکست خورد.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: من نمی‌توانم از بازیکنانم ایراد بگیریم چرا که عملکر آنها خیلی خوب بود. فقط می‌توانم بگویم برخی اوقات باخت‌ها ارزشمند است.

نویدکیا افزود: امروز یکی از روزهایی بود که به خاطر باخت سرم را پایین نمی‌گیرم چون خوب بازی کردیم‌  و باید به آینده فکر کنیم. فوتبال خوبی بازی می‌کنیم که تماشاگران لذت بردند. نیاز به زمان داریم و باید از موقعیت‌هایمان هم بهتر استفاده کنیم.

سرمربی سپاهان گفت: من چند بازیکن خوب را از دست دادم و به جای آنها سه، چهار بازیکن گرفتم و سعی کردیم بازیکنانی به خدمت بگیریم که بتوانند جای بازیکنان جدا شده را پر کنند.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در هفته دهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان و صدرنشینی آنها به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha