طرح کشاورزی ده‌کهنه روگر شهرستان اردل ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
عکس تزیینی است

شهرکرد- ایرنا- رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرحهای کشاورزی در اردل گفت: طرح کشاورزی ده‌کهنه روگر شهرستان اردل تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

عطاءالله ابراهیمی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید استاندار چهارمحال و بختیاری از روند اجرایی طرح کشاورزی ده‌کهنه روگر شهرستان اردل، تاکید کرد: این طرح یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین طرح‌های این شهرستان برای تامین و انتقال آب به‌منظور توسعه باغات در اراضی شیب‌دار است.

وی افزود: طرح ده‌کهنه روگر شهرستان اردل ۳۵۰ هکتار وسعت دارد و با همکاری بخش خصوصی در حال تکمیل است و شبکه‌های اصلی و فرعی انتقال آب طرح ده‌کهنه روگر شهرستان اردل به مرحله اجرا در آمده است.

ابراهیمی یادآور شد: تنها مشکل اصلی اجرای طرح ده‌کهنه روگر  تامین برق است که امید است با همکاری شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری بتوان این طرح را به مرحله اجرا درآورد.

ابراهیمی اظهار داشت: تکمیل و بهره‌برداری از این طرح تحول بزرگی در زمینه ایجاد اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، بهبود وضعیت معیشت مردم، رونق اقتصادی و جلوگیری از مهاجرت‌های بی‌رویه در منطقه ده‌کهنه روگر ایجاد می‌کند.

به‌گزارش ایرنا، غبارروبی گلزار شهدای اردل، بازدید از طرح‌های آبیاری اراضی کشاورزی ده‌کهنه روگر، تونل گورمیزه، بیمارستان امام رضا (ع) اردل، حضور در شورای اداری و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از مهم‌ترین برنامه‌های استاندار چهارمحال و بختیاری در سفر به شهرستان اردل است.

چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

اردل در ۷۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha