تیم والیبال پاس گرگان شهرداری گنبد را  شکست داد

گرگان - ایرنا - تیم والیبال پاس گرگان در هفته دوازدهم از دور رفت مرحله مقدماتی روز یکشنبه توانست حریف هم استانی خود شهرداری گنبدکاووس را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه که عصر امروز در سالن‌ امام‌ خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان با قضاوت مسعود ذوقی به عنوان‌ داور اول به همراه سیدمحمدمهدی موسوی  داور دوم با نظارت محمد ابراهیم‌زاده برگزار شد، تیم پاس گرگان با نتیجه سه بر یک میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.

بازیکنان پاس در این مسابقه با سکانداری عیسی سنگدوینی با ترکیب اولیه محمدامین حیدری، اسماعیل مسافر، علی‌رضا عبدی، محراب ملکی، دانیال صادقی و سعید رنجبر در کنار عماد جوینده به عنوان لیبرو وارد زمین شدند.

عظیم جزیده سرمربی تیم‌ شهرداری گنبدکاووس در ترکیب‌ آغازین بازی، عبدالحمید چوگان، امیرحسن ملاعباسی، ادریس دانشفر، حسین امیری، احسان سعیدی و یونس قلیچ‌نیازی را در کنار موسی سخاوی به عنوان‌ لیبرو را به میدان فرستاد.

بازیکنان تیم پاس گرگان در دست اول موفق شدند، با نتیجه ۲۵ بر ۱۸‌ از سد حریف خود عبور کنند.

تیم پاس دست دوم را هم با حساب ۲۵ بر ۱۹ به سود خود پایان رساند.

دست سوم این مسابقه را گنبدی‌ها با حساب ۲۵ بر ۲۱ به سود خود پایان بردند، تا حداقل تکلیف برنده نهایی در دست چهارم مشخص شود.

در دست چهارم و پایانی بازیکنان تیم پاس با نتیجه ۲۵ بر ۲۳  به پیروزی رسیدند.

تیم پاس گرگان‌ در پایان هفته دوازدهم دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با پنج برد و هفت باخت، ۲۳ دست برده و ۲۶ دست باخته و مجموع ۱۶ امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفت و در هفته سیزدهم و پایانی دور رفت روز چهارشنبه اول دی ماه در ورامین به مصاف تیم‌ شهرداری این شهر خواهد رفت.

تیم شهرداری گنبدکاووس در پایان هفته دوازدهم دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با پنج برد و هفت باخت، ۲۰ دست برده و ۲۵ دست باخته و مجموع ۱۶ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت و در هفته سیزدهم و پایانی دور رفت روز چهارشنبه اول دی ماه در گنبدکاووس میزبان تیم هورسان رامسر خواهد بود.

موسی سخاوی و عماد جوینده لیبروهای تیم‌های شهرداری گنبدکاووس و پاس گرگان در دست سوم این مسابقه به علت اعتراض‌های مکرر به نظر داور، کارت زرد دریافت کردند.

عیسی سنگدوینی که در اصل سرمربی تیم پاس گرگان است و از سوی دیگر رییس هیات والیبال استان گلستان‌ را برعهده دارد، به علت این که ۲ تیم این مسابقه گلستانی بودند، از جایگاه ویژه بازی را تماشا می‌کرد.

براساس صحبت‌های رییس فدراسیون والیبال با سنگدوینی در روز مجمع انتخاباتی هیات والیبال گلستانی مبنی بر این که در رقابت‌های لیگ برتر امسال کارت سرمربیگری برای وی صادر نخواهد شد، سنگدوینی از ابتدای فصل تاکنون در مسابقات داخل و خارج خانه از جایگاه تماشاچیان کنار تیم حضور دارد و امید عقیلی از روی نیمکت، تیم پاس را هدایت می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha