۲ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۵۷
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84588328
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع ۳۸۶ بخاری بین مددجویان کمیته امداد و نیازمندان گنبد آغاز شد

گنبدکاووس - ایرنا - توزیع ۳۸۶ دستگاه بخاری تهیه شده با مشارکت کمیته امداد منطقه ۲ گنبدکاووس و برخی نیکوکاران این شهرستان بین مددجویان این نهاد حمایتی و دیگر نیازمندان گنبدکاووس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسم توزیع این بخاری‌ها که روز پنجشنبه در مسجد امام رضا (ع) محله سیدآباد گنبدکاووس برگزار شد، رییس اداره کمیته امداد منطقه ۲ این شهرستان گفت: ازمجموع این بخاری ها، ۲۸۶ دستگاه بخاری هر کدام با قیمت ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال با مشارکت ۵۰ درصدی کمیته امداد و ۵۰ درصد کمک نیکوکاران خریداری شد.

محسن خداپرست افزود: ۱۰۰ دستگاه بخاری نیز توسط محمد شهرکی از نیکوکاران شهرستان و مدیرعامل مرکز نیکوکاری باب الحوائج گنبدکاووس خریداری شده است.

وی اضافه کرد: بخاری‌های تهیه شده به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهراء(س) و دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از امروز بین مددجویان کمیته امداد و نیز نیازمندان شناسایی شده توسط مرکز نیکوکاری باب الحوائج این شهرستان توزیع می‌شود.

توزیع ۳۸۶ بخاری بین مددجویان کمیته امداد و نیازمندان گنبد آغاز شد

رییس مرکز نیکوکاری باب الحوائج گنبدکاووس نیز دراین مراسم با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بیان داشت که به مناسبت این ۲ ایام و پیروی از سیره دخت نبی مکرم اسلام(ص) در دستگیری از نیازمندان و نیز مهربانی سردار دل‌ها در کمک به محرومان در مرحله نخست این تعداد بخاری تهیه و با همکاری کمیته امداد بین مددجویان و نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌شود.

محمد شهرکی افزود: در مرحله بعد نیز علاوه بر تهیه بخاری و اقلام مورد نیاز، در راستای منویات مقام معظم رهبری انقلاب و رزمایش کمک مومنانه تعداد قابل توجهی سبد کالا تهیه و در اختیار نیازمندان شهرستان گنبدکاووس گذاشته خواهد شد.

وی با گلایه از برخورد برخی مدیران شهرستانی و استانی با نیکوکاران گفت: هدف نیکوکاران کمک به مردم است تا در کنار دولتمردان گره‌ای از مشکلات مردم بویژه نیازمندان را باز کنند اما برخی مدیران با اطلاعات نادرستی که به آنها داده می‌شود، فکر می‌کنند خیران باید در همه امور از آنها کسب اجازه کنند.

وی تصریح کرد: مدیران باید با نصب العین قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب و پیروی از سبک منش مهربانانه سردار سلیمانی و با تعامل و همراهی داشتن با نیکوکاران برای رفع مشکلات مردم و کمبودهای مناطق محروم تلاش کننذ.

گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است و کمیته امداد منطقه ۲ آن که حوزه فعالیت اش علاوه بر ضلع شرقی شهر گنبدکاووس، ۶۱ روستا واقع در دهستان‌های "فجر، اترک و کُرند" و نیز شهر مرزی اینچه برون است، ۶ هزار و ۲۴۲ خانوار را با جمعیت ۱۰ هزار و ۸۵۵ نفر زیرپوشش دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha