دوئل لیگ برتری فوتسال مازندران در ساری

ساری – ایرنا – تیم‌های مازندرانی لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز جمعه در ساری باید برای فاصله گرفتن از قعر جدول مقابل هم قرار بگیرند.

به گزارش ایرنا، مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال کشور بعدازظهر امروز از ساعت ۱۶ به صورت هم‌زمان در هفت شهر برگزار می‌شود که در ساری دو تیم شهروند و زندی‌بتن کلاردشت به مصاف یکدیگر می‌روند. موقعیت نامناسب این دو تیم در جدول سبب شده که شهرآورد لیگ برتری فوتسال مازندران موقعیتی مانند دوئل برای این دو تیم داشته باشد.

دو تیم مازندرانی لیگ برتر فوتسال امروز در شرایطی به مصاف هم می‌روند که در بین چهار تیم پایین جدول ۱۴ تیمی لیگ چهار امتیاز از هم فاصله دارند و به همین دلیل پیروزی در این مسابقه می‌تواند برای هر کدام از این تیم‌ها یک برد ۶ امتیازی محسوب شود.

شهروند ساری در حال حاضر با ۹ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار دارد و زندی‌بتن با ۱۳ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان تیم یازدهم جدول است. با این حساب برد کلاردشتی‌ها فاصله آن‌ها با رقیب هم‌استانی‌شان را به هفت امتیاز می‌رساند و برد شهروند نیز هرچند که باعث صعود این تیم در جدول نمی‌شود، اما می‌تواند میزبان امروز را به یک امتیازی و یک قدمی مهمان کلاردشتی برساند.

دیدار رفت دو تیم در چالوس با برد پرگل ۷ – ۱ زندی‌بتن کلاردشت پایان یافته بود. دیداری یک طرفه که در آن شهرام شریف‌زاده ۳ گل، رحمان سارانی ۲ گل و سامان قزوینی‌پور، علی احمدی و بلال اسماعیلی هر کدام یک گل برای زندی‌بتن به ثمر رساندند و حریف ساروی که از همان ابتدای فصل شرایطی بحرانی داشت را با شکستی سنگین بدرقه کردند. اما شهروند ساری با وجود همه ضعف‌هایی که دارد، با تیم ابتدای فصل تفاوت‌هایی پیدا کرده و وضعیت ناهماهنگ بازی رفت را ندارد. اما زندی‌بتن که فصل را تقریبا خوب و امیدوارکننده آغاز کرده بود به مرور در نتیجه‌گیری ضعیف ظاهر شد و پله پله تا انتهای جدول پایین آمد و اگر باز هم بلغزد بعید نیست که جایگاه یازدهم را نیز از دست بدهد.

زندی‌بتن دیدار هفته چهاردهم را با پذیرش شکست خانگی ۴ – ۲ مقابل تیم قدرتمند مس سونگون پشت سر گذاشت و شهروند در ساری به تساوی ۲ – ۲ مقابل فردوس قم رضایت داد. حالا دو تیم در هفته پانزدهم یک بار دیگر به هم رسیدند.

دوئل لیگ برتری فوتسال مازندران در ساری

اهمیت این مسابقه برای دو تیم مازندرانی زمانی بیشتر احساس می‌شود که نگاهی به بازی سایر تیم‌های پایین جدول و همسایه خود بیندازند. چیپس کامل مشهد که با یک امتیاز بیشتر از زندی‌بتن یک پله بالاتر از این تیم در جدول قرار دارد باید در اهواز به مصاف قعرنشین لیگ یعنی حفاری اهواز برود و موقعیت مناسبی برای برد دارد. تیم دوازدهم جدول یعنی سپاهان نیز که هم‌امتیاز با زندی‌بتن است مهمان راگا می‌شود که با ۱۵ امتیاز در رتبه نهم قرار دارد. با این حساب سه بازی این هفته مربوط به تقابل ۶ تیم پایین جدول است.

هر دو تیم مازندرانی در ۱۴ هفته اخیر نشان داده‌اند که ضعف‌های زیادی در سستم دفاعی دارند و به همین دلیل در بین پنج تیم ضعیف لیگ از نظر دفاع قرار دارند. زندی‌بتن کلاردشت با ۴۴ گل خورده چهارمین و شهروند ساری با ۴۳ گل خورده پنجمین خط دفاع ضعیف لیگ را تا پایان هفته چهاردهم به نام خود ثبت کرده‌اند. اما در گلزنی زندی‌بتن با ۳۷ گل زده عملکرد بهتری از شهروند دارد. شهروندی‌ها در ۱۴ بازی گذشته‌شان فقط ۲۰ گل به ثمر رساندند که کمترین گل زده بین تیم‌های لیگ محسوب می‌شود و ضعیف‌ترین خط حمله لیگ هستند.

دیدار امروز زندی‌بتن و شهروند ساری را وحید سلیمانی قضاوت می‌کند و علی احمدی و مجید کرمی به عنوان داوران دوم و سوم، علی‌اکبر قاسمی به عنوان وقت‌نگهدار و سید عباس بهروش ناظر بازی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha