مرحله برگشت لیگ برتر فوتسال برای دو تیم مازندرانی با ناکامی آغاز شد

ساری – ایرنا – تیم‌های فوتسال شهروند ساری و زندی‌بتن کلاردشت دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور را با ناکامی در کسب پیروزی مقابل مهمانان خود آغاز کردند.

به گزارش ایرنا، مرحله برگشت لیگ برتر فوتسال کشور که از روز شنبه با انجام دو مسابقه در ساری و مشهد آغاز شد، امروز با برگزاری پنج مسابقه باقیمانده هفته چهاردهم ادامه یافت که در نهایت حاصل تلاش دو نماینده مازندران در این لیگ طی این مسابقات کسب یک تساوی و پذیرش یک شکست مقابل مهمانان بود.

شهروند ساری و زندی‌بتن کلاردشت که هر دو در این هفته میزبان بودند در شرایطی که وضعیت مناسبی در جدول ندارند به مصاف فردوس قم و مس سونگون ورزقان رفتند و نتوانستند مقابل حریفان خود پیروز شوند.

زندی‌بتن کلاردشت که در نیم‌فصل دوم با اضافه شدن مرتضی سمائی مربی نوشهری به کادر فنی این تیم و همچنین بازگشت مبین اسدی و میرعمید مدنی دو بازیکن فصل گذشته کلاردشتی‌ها که همراه این تیم قهرمان لیگ دسته اول فوتسال شدند مسابقات را آغاز کردند، در نخستین گام دور برگشت به مصاف تیم قدرتمند و مدعی مس سونگون که رتبه دوم جدول را در اختیار دارد رفتند ؛ دیداری سخت برای زندی‌بتن که با پذیرش شکست ۴ – ۲ و ثبت نهمین شکست این تیم همراه بود.

مس سونگون ورزقان در سالن بعثت کلاردشت از ابتدا بازی تهاجمی و حساب شده‌ای را آغاز کرد، اما در نیمه نخست با وجود چند موقعیت خطرناکی که روی دروازه زندی‌بتن ایجاد کرد، با واکنش‌های خوب دروازه‌بان میزبان فقط یکی از این موقعیت‌ها را توانست به گل تبدیل کند و نیمه نخست نیز با همین یک گل به سود مهمان پایان یافت.

در نیمه دوم نیز مس سونگون قدرتمندتر از زندی‌بتن ظاهر شد و دقایقی پس از آغاز نیمه توانست گل‌های دوم و سوم را نیز وارد دروازه میزبان کند. بازیکنان مس سونگون در نیمه دوم بهتر از نیمه نخست راه رسیدن به دروازه زندی‌بتن را پیدا کردند و توانستند چهار صفر از میزبان پیش بیفتند.

شاگردان رضا لک پس از دریافت گل چهارم فشار روی دروازه مهمان را بیشتر کردند که حاصل این بازی تهاجمی ثبت دو گل توسط رحمان سارانی و رضا سپندار برای میزبان در دقایق پایانی مسابقه بود. لک پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیم، با بیرون کشیدن دروازه‌بان و اضافه کردن یک بازیکن اجرای بازی قدرتی (Power Play) و کاملا تهاجمی را در دستور کار قرار داد ، اما دروازه مس سونگون برای سومین بار باز نشد تا در نهایت نهمین شکست زندی‌بتن نیز در این فصل ثبت شود. دیدار رفت دو تیم نیز در ورزقان با برد ۴ – ۳ مس سونگون پایان یافته بود. زندی‌بتن با این شکست همچنان ۱۳ امتیازی و در رتبه یازدهم جدول باقی ماند.

مرحله برگشت لیگ برتر فوتسال برای دو تیم مازندرانی با ناکامی آغاز شد

تساوی شهروند در ساری

دیگر نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال نیز دیروز در ساری نخستین دیدار دور برگشت مسابقات را مقابل فردوس قم برگزار کرد و به کسب یک امتیاز از این دیدار خانگی رضایت داد.

شهروند ساری که پیش از برگزاری این مسابقه برای دومین بار در این فصل از ادامه مسابقات انصراف داده بود، دیدار هفته چهاردهم را در حالی که تا میانه‌های نیمه دوم از مهمان پیش بود، با تساوی ۲ – ۲ به پایان رساند. در این مسابقه ابتدا فردوس قم در دقیقه ۱۰ موفق به گلزنی شد و دروازه میزبان را باز کرد.

 اما شهروندی‌ها پس از دریافت گل در چهار دقیقه توفانی توانستند دو گل بزنند و از حریف پیش بیفتند. دقیقه ۱۲ محمدتقی علیزاده بازی را به تساوی کشاند و دقیقه ۱۴ محمدحسین ابوالقاسمی دومین گل شهروند را وارد دروازه فردوس کرد.

نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید و فردوس در نیمه دوم برای برگرداندن بازی و فرار از شکست وارد زمین شد که فشارها و حملات متعدد این تیم در نهایت منجر به باز شدن دروازه شهروند برای دومین بار شد تا شهروند ساری سومین تساوی فصل را نیز در کارنامه خود ثبت کند.

شهروند ساری با این تساوی ۹ امتیازی شد و همچنان در رتبه سیزدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال باقی ماند.

نمایندگان مازندران در لیگ برتر فوتسال دیدار هفته پانزدهم را باید در ساری مقابل یکیدگر برگزار کنند که هنوز زمان برگزاری این مسابقه مشخص نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha