فعال رسانه‌ای پاکستان: سردار سلیمانی مشعل فروزنده راه ملت‌ها است

لاهور - ایرنا - رئیس بخش سیاسی روزنامه دنیا پاکستان، فرمانده شهید سپاه قدس را قهرمان حقیقی جهان اسلام دانست و گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی خار چشم آمریکا بود اما اهداف این قهرمان ادامه داشته و شخصیت وی مشعل فروزنده راه تمامی ملت‌ها خواهد بود.

«سلمان غنی» تحلیلگر نام آشنای شبکه خبری «دنیا نیوز» روز شنبه طی مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در لاهور گفت: آمریکایی‌ها تحت یک توطئه درصدد تخریب شخصیت‌های فداکار و قهرمان جهام اسلام هستند و برای پیشبرد آن کشورهای اسلامی را به چالش می‌کشانند.

وی درباره شخصیت انسان دوستانه شهید سلیمانی در آستانه دومین سالگرد شهادت ایشان و همرزمانش، افزود: هیچ شکی نیست که خدمات و فداکاری‌های سردار سلیمانی خار چشم آمریکا و متحدان آن در منطقه بود، به همین دلیل ایالات متحده فرمانده ارشد ایرانی را مورد هدف قرار داد.

این چهره رسانه‌ای پاکستان تاکید کرد: آمریکا هرگز خیرخواه مسلمانان و یا کشورهای اسلامی نبوده و نیست، لذا مسلمانان باید با کنار گذاشتن اختلافات، علیه دشمن مشترک خود بایستند. 

وی افزود: قهرمانانی مانند سردار قاسم سلیمانی مشعل راه برای ملت‌ها به ویژه نسل مسلمان جوان هستند اما باید بدانیم که آمریکایی‌ها درپی تخریب شخصیت این قهرمانان هستند.

سلمان غنی اظهار داشت: راهبرد آمریکایی‌ها در منطقه از سوی سردار قاسم سلیمانی به چالش کشیده شده بود و آنان برای فرار از ناکامی و ضربه زدن به جهان اسلام دست به ترور این شخصیت فداکار زدند.

وی خواستار تشکیل جبهه مشترک جهان اسلام برای غلبه بر بحران‌های پیش رو از جمله کمک به مردم فلسطین شد و هشدار داد: نیت و طرز تفکر واشنگتن در قبال اسلام و مسلمین صادقانه نیست، لذا باید نسبت به دشمن حقیقی هوشیار باشیم.

این تحلیلگر پاکستانی افزود: هدف آمریکا تخریب وجهه شخصیت‌های ممتاز مسلمانان است. زیرا این قدرت‌ها می‌دانند که الگو قرار گرفتن این شخصیت‌ها توسط ملل مسلمان عامل ناکامی طرح‌های غربی در منطقه و جهان می‌شود.

بامداد ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله موشکی پهپادهای آمریکایی سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، ابومهدی المهندس معاون نیروی مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهانشان به شهادت رسیدند. این حمله با دستور مستقیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری وقت آمریکا صورت گرفت.

در پی این اقدام تروریستی کاخ سفید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ ۹۸ چندین فروند موشک بالستیک را به سمت پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در استان «الانبار» عراق شلیک کرد.

در پی این موشک‌باران، پنتاگون در چندین مرحله و به صورت تدریجی اعلام کرد که تعداد ۱۱۰ نفر از نیروهای آمریکایی حاضر در پایگاه عین الاسد دچار آسیب مغزی شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha