مکتب شهید سلیمانی به یک فرهنگ تبدیل شده است

بروجرد - ایرنا - رییس دانشگاه آیت الله بروجردی (ره ) گفت: مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به یک فرهنگ ماندگار تبدیل شده است.

"حسن مروتی" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مکتب حاج قاسم سلیمانی می‌تواند اثرگذاری بسیار بالایی بر تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشد، چرا که حاج قاسم سلیمانی تنها یک مجاهد نبود، بلکه همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اشاره کردند "حاج قاسم سلیمانی یک مکتب و مدرسه‌ای است که باید از او درس آموخت".
وی گفت: مکتب حاج قاسم و مبانی بیانیه گام دوم انقلاب جدا از هم نیست همانطور که برای  تثبیت انقلاب نیاز به دفاع مقدس و شهید بود در شروع و هدایت بیانیه گام دوم هم نیاز به خون شهید و شهادت برای تثبیت انقلاب اسلامی می باشد و خون سردار سلیمانی یک خون تمدن ساز بود.
رئیس دانشگاه آیت اله بروجردی(ره) با اشاره به اینکه قطعا الگوپذیری از شاخصها و نمادهای تأثیرگذار مکتب شهید سلیمانی یکی از مؤلفه های مهم تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است گفت: مکتب شهید قاسم سلیمانی به عنوان مکتبی جهان شمول و اخروی و الگوسازی آن برای الگو قرارگرفتن از سوی مسئولان و مدیران از ضرورتهای اساسی جامعه امروزی است.

وی اظهار داشت: شهید سلیمانی، هم در ایام حیات و هم پس از شهادت، دارای اهمیت است، شهادت او موجب خیزش عظیم در ملت و خون تازه ای در کالبد ملت و انقلاب شد.

رئیس دانشگاه آیت اله بروجردی (ره) گفت: بدون تردید حاج قاسم سلیمانی زنده است و زنده خواهد بود چرا که لحظه‌ لحظه عمرش را در پی سربلندی اسلام و ایران و دفاع از حریم حرم صرف کرد و در همین راه به فیض عظیم شهادت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha