۱۴ دی ۱۴۰۰، ۸:۵۷
کد خبرنگار: 1162
کد خبر: 84601665
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آخرین اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال بانوان در کیش آغاز شد

کیش - ایرنا - شاگردان مریم ایران دوست آخرین اردوی تدارکاتی خود برای اعزام به رقابت های جام ملت های آسیا را در کیش آغاز کردند.

به گزارش ایرنا، مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان که ۲۶ نفر بازیکنان مطرح کشور را به این اردو دعوت کرده از امروز سه شنبه ۱۴ دی تا جمعه ۲۳ این ماه شاگردان خود را در مجموعه المپیک جزیره کیش تمرین می دهد.

در این اردو اعضای تیم ملی فوتبال بانوان جمهوری اسلامی برای کسب حداکثر آمادگی در رقابت های جام ملت های آسیا ۲۰۲۲ هند تمرینات مختلفی را انجام خواهند داد.

سمانه چهکندی، سارا دیدار، عارفه سیدکاظمی، فاطمه امینه برازجانی، بهناز طاهرخانی، ملیکا متولی، زهرا سربالی، ملیکا محمدی، نگین زندی، افسانه چترنور از استان کرمان، هاجر دباغی، فاطمه عادلی، مینا نافعی، زهره کودایی، مرضیه نیکخواه، سارا ظهرابی نیا، ثنا صادقی، الهام فرهمند، مرضیه فیضی از استان اصفهان از جمله بازکنان حاضر در این اردو هستند.

دیگر بازیکنان حاضر در این اردو شامل یاسمن فرمانی از استان اردبیل، زهره جلالی و غزاله بنی طالبی از استان کردستان، مریم یکتایی از استان آذربایجان غربی و زهرا معصومی، سارا قمی و محدثه زلفی از استان البرز هستند.

تیم ملی فوتبال بانوان با ۲۳ بازیکن روز جمعه ۲۴ دی با هواپیمایی اختصاصی وارش عازم هند می شوند؛ این تیم در اولین حضورش در مسابقات فوتبال زنان آسیا با تیم های هند، چین و چین تایپه هم گروه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha