۱۷ دی ۱۴۰۰، ۷:۳۶
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 84604493
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح ساماندهی فروشندگان سیار در بروجرد اجرایی شد

بروجرد - ایرنا - معاون خدمات شهری شهرداری بروجرد گفت: باتوجه به اینکه فعالیت فروشندگان سیار یکی از مهمترین دغدغه‌های شهروندان و مسوولان بود طرح ساماندهی این قشر اجرایی شد.

منصور میرطاووسی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: وجود دستفروشان در معابر اصلی و هسته مرکزی شهر یکی از مهمترین مشکلات و دغدغه‌های شهروندان و مسوولان این شهر است.

وی با اشاره به اینکه ٢٢٠ دستفروش در خیابان های جعفری و صفا بروجرد شناسایی شده اند افزود: افرادی که دارای شغل نیستند و یا درآمد پایینی دارند به دستفروشی روی می آورند، به گونه ای که هر روزه شاهد افزایش معضل دستفروشی در سطح شهر هستیم.

میرطاووسی با بیان اینکه طی سه ماه گذشته مدیریت شهری نسبت به برنامه ریزی و اجرای طرح حمایت از دستفروشان اقدام کرده است تاکید کرد: شهرداری جهت ساماندهی دستفروشان و رفع معضل سد معبر، چهار بازارچه را در نقاط مختلف شهر احداث نموده است تا در آنجا مستقر شوند و به فروش کالاهای خود بپردازند.

معاون خدمات شهری شهرداری بروجرد گفت: بخش عمده ای از اقدامات مربوط به ساماندهی دستفروشان در بازارچه خیابان جعفری انجام شده است که این بازارچه با مساحتی بالغ بر سه هزار متر مربع ٢٠٠ غرفه دارد و در فاز اول ۶٨ غرفه آن به بهره برداری رسید.

میرطاووسی خاطرنشان کرد: حوزه خدمات شهری با دستفروشان سطح شهر جلسات مختلفی را برگزار کرده است و دستفروشان با رضایتمندی برای دریافت غرفه و فعالیت در این بازارچه اقدام نموده اند.

وی هدف شهرداری از ایجاد بازارچه دائمی برای ساماندهی دستفروشان را تسهیل در رفت و آمد شهروندان و جلوگیری از ترافیک و سد معبر در شهر اعلام کرد و افزود: مدیریت شهری برای ارتقای سطح آسایش شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha