امام‌جمعه یزد:  دولت پیگیر راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات باشد

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه مرکز استان یزد گفت: راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات برای استفاده از ظرفیت های داخلی در فضای مجازی ضروری است و دولت برای تحقق آن تلاش کند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: دشمن از مسیر فضای مجازی به دنبال ضربه‌زدن به اصل نظام و انقلاب‌اسلامی است.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی این شبکه که جزو مطالبه و برحق مردم است ، نقش مهمی در تولید محتوا و نظارت بر فعالیت در این بخش دارد و باید این موضوع به جد پیگیری شود.

خطیب جمعه یزد اظهار کرد: استکبارجهانی در تهدید نرم فرهنگی در بستر فضای مجازی به فعالیت‌های سوء فرهنگی علیه مردم به خصوص نسل جوان ادامه می دهد.

ناصری بیان کرد: باید دولت و مسئولان با قدرت و همفکری و کاری جهادی و انقلابی در این حوزه مهم بیش از گذشته ماموریت های خطیر خود را انجام دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد در ادامه به قیام ۱۹ دیماه  سال ۱۳۵۶ مردم و طلاب قم علیه رژیم ستم‌شاهی اشاره کرد و آن را نقش بی‌بدیل در پیروزی انقلاب‌ اسلامی ملت ایران ذکر کرد.

ناصری به تداوم گرانی‌ها و فشار اقتصادی بر اقشار مختلف جامعه هم اشاره کرد و گفت: دولت باید در این بخش نسبت به تقویت نظارت خود اقدام جدی داشته باشد.

وی تصریح کرد: نظارت بر نحوه قیمت‌گذاری‌ها و رعایت عدالت در بخش‌های مختلف جزو خواست عمومی است و باید مردم مسئولان را بیش از قبل یاری دهند.

امام‌جمعه یزد همچنین به فضایل و مناقب حضرت فاطمه زهرا(س) پرداخت و از عموم بانوان جامعه اسلامی خواست بیش از گذشته در مسیر این بانوی نمونه اسلام قرار گیرند.

نمازجمعه در ۲۱ شهر و هفت روستای پرجمعیت استان یزد اقامه می‌شود.

             

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha