موفقیت شهید سلیمانی مرهون روحیه ولایتمداری او بود

یزد- ایرنا- عضو هیات علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام‌خمینی (ره) قم گفت: موفقیت و محبوبیت شهید حاج قاسم سلیمانی در بین مردم مرهون روحیه ولایتمداری او بود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام مجتبی مصباح یزدی جمعه‌شب در جمع تعدادی از مردم در مسجد فاطمه‌الزهرا(س) شهرستان یزد افزود: اطاعت‌پذیری و دلبستگی شهید سلیمانی به ولایت‌فقیه از عمق جان او ریشه می گرفت.

وی ادامه داد: این شهید والامقام نه در شعار بلکه در عمل در مراحل مختلف زندگی خود فقط در مسیر حق و حقیقت و عمل به وظایف دینی و انقلابی تلاش کرد.

این مدرس حوزه علمیه قم اظهار کرد: شهید سلیمانی با روحیه ولایتمداری موفق شد به عزت  و سعادت برسد و بر گروهک تروریستی داعش و دشمنان اسلام و مسلمانان  غلبه کند.

مصباح یزدی تصریح کرد:  یکی از مهمترین عوامل عزت و سعادت در مواجهه با مسایل داشتن روحیه ولایتمداری و تکیه بر اصول و ارزش‌ها تا رسیدن به هدف است .

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب‌اسلامی به اهمیت ترویج روحیه و اهداف شهید سلیمانی در جامعه و بین مردم و جوانان اشاره کرد و همکاری همگان را در این مورد خواستار شد.

عضو هیات علمی موسسه امام‌خمینی(ره) قم اظهار کرد: باید همواره روحیه ایستادگی در مقابل دشمنان و اهداف شهید سلیمانی در جامعه بیش از گذشته ترویج شود.

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله بالگردهای‌ آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید و  در این حمله، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی نیز به شهادت رسیدند، این  حمله به دستور مستقیم دونالد ترامپ رییس جمهوری وقت ایالات متحده آمریکا صورت گرفت.         

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha