۱۹ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۵۵
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 84607513
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در لرستان: عملکرد حوزه های علمیه خواهران قابل قبول است

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: حوزه‌های علمیه خواهران از گذشته تاکنون به ویژه در سال‌های اخیر از جهت تعلیم و تربیت خواهران دین شناس و توانمند در امر تبلیغ و تبیین معارف اهل بیت عصمت و طهارت موفق عمل کرده‌اند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز یکشنبه در جلسه هم اندیشی با حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور اظهار داشت:  تربیت شدگان حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور و لرستان در راستای ارتقای فرهنگی و دینی تاثیر گذار، مفید و ارزشمند بوده اند و مسائل تعلیمی و تربیتی در مدارس علمیه خواهران به نحوی تنظیم و برنامه‌ریزی شده است که تا  افق ۱۴۱۴ اجرای این برنامه‌ها بتواند ما را در راستای رسیدن به تمدن اسلامی یاری کند.

وی ضمن تقدیر از زحمات و مجاهدت ارزشمند مسئولان حوزه‌های علمیه کشور گفت: امروز با تلاش‌های انجام شده، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در قم  در همه عرصه ها تعاون، همکاری و خرد جمعی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی تصریح کرد: امید می رود در سایه همدلی‌ها به ارتقای فرهنگی مورد تاکید مقام معظم رهبری نائل شویم و شکرگزار شرایطی باشیم که برای رسیدن به فضیلت‌، آرمان‌ و ارزش‌های اسلامی که برای مجموعه افراد و اشخاص فراهم شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha