روزانه ۲۵ مصدوم نزاع در پزشکی قانونی خراسان شمالی معاینه می‌شوند

بجنورد- ایرنا- مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی گفت: هم اکنون روزانه بیش از ۲۵ نفر مصدوم نزاع در مراکز پزشکی قانونی استان معاینه می شوند که بیشترین آن در شهرستان بجنورد است.

محمدرضا نورس روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ۹ ماهه امسال ۶ هزار و ۹۸۸ نفر مصدوم نزاع، شامل چهار هزار و ۷۵۲ مرد و ۲ هزار و ۲۳۶ زن به دنبال مصدومیت در نزاع از مراجع قانونی به پزشکی قانونی استان به پزشکی قانونی مراجعه کردند.

وی افزود: بررسی ماهانه آمار مصدومان نزاع معاینه شده نشان می دهد بیشترین تعداد در شهریور با تعداد ۹۷۸ نفر و کمترین تعداد در آذرماه با تعداد ۴۷۲ نفر بود.

وی اظهار داشت: در این مدت بجنورد بیشترین آمار مراجعان نزاع را با تعداد ۲ هزار و ۶۸۴ نفر و پس از آن شیروان با تعداد یکهزار و ۴۸۵ نفر به خود اختصاص داده و  شهرستان راز با ۱۵۳ مصدوم نزاع کمترین تعداد را در این آمار دارد.

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی  خاطرنشان کرد: آمار مصدومان نزاع مراجعه کننده به مراکز پزشکی قانونی استان در ۹ ماهه سال گذشته ۶ هزار و ۵۶۰ نفر ثبت شده است.

به گزارش ایرنا استان خراسان شمالی به نسبت جمعیت با تعداد هشت هزار و ۳۰ نفر رتبه پنجم مراجعان نزاع را در سال گذشته در کشور دارد. 

بر اساس این گزارش شمار پرونده های نزاع و درگیری در استان در سال های اخیر رو به رو رشد بوده است. امسال آمار نزاع و درگیری در استان به نسبت مدت مشابه پارسال ۶ درصد رشد داشته است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha