۹۹ طرح مخابراتی در چهارمحال و بختیاری آماده بهره‌برداری است

شهرکرد - ایرنا - مدیرعامل منطقه مخابراتی چهارمحال و بختیاری گفت: ۹۹ طرح مخابراتی شامل بهینه‌سازی، افزایش فناوری و ارتقاء سرعت اینترنت و همچنین ایجاد سایت جدید به ارزش بیش از ۱۴۵ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر امسال در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

هومان محمودی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا با بیان اینکه طرح‌های مخابراتی آماده بهره‌برداری مربوط به ارتباطات سیار همراه اول است، افزود: در مجموع این طرح‌ها ۱۵ سایت جدید مخابراتی در شهرستان‌های لردگان، کوهرنگ، اردل و شهرکرد افتتاح خواهد شد تا مجموع سایت‌های فعال همراه اول در استان به ۴۳۰ سایت افزایش یابد.

وی تصریح کرد: در دهه فجر امسال در شهرستان شهرکرد ۱۸ طرح افزایش فناوری و ارتقاء خدمات اینترنت نسل های دوم به سوم و چهارم و ۶ طرح بهینه‌سازی به ارزش ۶۰ میلیون تومان آماده افتتاح است و در شهرستان بروجن نیز پنج طرح افزایش فناوری و ۲ طرح بهینه‌سازی به ارزش هفت میلیارد تومان و در شهرستان لردگان چهار طرح افزایش فناوری، ۲ طرح بهینه‌سازی و ۲ سایت جدید به ارزش ۱۴ میلیارد تومان از سوی شرکت مخابرات آماده‌سازی شده است تا کیفیت ارائه خدمات به مشترکین افزایش یابد.

محمودی تعداد طرح‌های افزایش فناوری و بهینه‌سازی آماده شده در شهرستان‌های کوهرنگ و فارسان را هر کدام ۱۲ طرح بیان کرد و یادآور شد: در شهرستان‌های فارسان و اردل نیز هرکدام ۶ طرح مخابراتی افزایش فناوری و بهینه‌سازی در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل منطقه مخابراتی چهارمحال و بختیاری همچنین افزود: برای بهبود خدمات همراه اول در شهرستان‌های کیار ۹ طرح و در بن ۲ طرح مخابراتی به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون بیش از یک‌ میلیون و ۶۷۰ هزار مشترک دائمی و اعتباری در چهارمحال و بختیاری از خدمات ارتباطات سیار همراه اول استفاده می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha