استاندار: مردم کهگیلویه و بویراحمد از شهرداران انتظار تحول در مبلمان شهری را دارند

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم استان از شهرداران مناطق مختلف انتظار تحول و تغییر مبلمان شهرها را دارند و باید اعتبارات در زمینه زیرساخت ها بمنظور رفاه حال شهروندان هزینه شود.

به گزارش ایرنا، سید علی احمد زاده شامگاه شنبه در نشست سازمان همیاری شهرداری های استان در یاسوج اظهار داشت: بسیاری از شهرداری های استان به دلیل استخدام نیروهای مازاد حجیم شده اند و حتی برخی از آن ها تا ۲ برابر ظرفیت خود نیرو گرفته اند.

وی افزود: شهردارها باید شهرداری ها را حجیم نکنند تا اعتبارات در جای خود هزینه شود و هر لحظه شاهد تجمع نیروهای مازاد برای پرداخت  حقوق های معوق شان نباشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمدبا بیان  اینکه بسیاری از نیروهای شهرداری کارآمدی چندانی ندارند و با قوانین آشنایی ندارند تصوریح کرد: تمامی شهرداران که برای آن ها ابلاغ زده شده موظفند به مدت یک روز در سازمان بازرسی آموزش های لازم را ببینند.

وی تاکید کرد: شهرداران در رعایت قانون و مقررات جدی باشند و تسلیم افراد خاص نشوند و کار جهادی همراه با رعایت مقررات انجام دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به شهرداران بیان کرد: در مسائل مالی مراقب باشید و از اعتباراتی که در اختیارتان قرار می گیرد در امور زیرساختی و عمرانی و زیبا سازی شهر بهره ببرید.

وی با تاکید بر قانونمداری در اجرای کارها ، ابراز داشت: اغلب مدیرانی که در استان به مشکل برخورده اند  به خاطر دور زدن قانون بوده و پشیمانی برای آن ها به بار آورده است.

احمد زاده گفت: شهرداری ها باید زمینه های درآمد پایدار را بیابند و از ظرفیت موجود در شهرهای استان درآمد زدایی کنند.

وی ادامه داد: استان به خاطر کم برخورداری مشکلات زیادی دارد و بسیاری از روستاهای آن حتی جاده مناسبی ندارند.

احمد زاده تاکید کرد: کارهای بزرگی طی این ۴۰ سال در کهگیلویه و بویراحمد انجام شده اما هنوز کم است و همه برای توسعه استان باید پای کار بیایند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پس از سفر ریاست جمهوری ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر برای راه های روستایی استان در نظر گرفته شد که تاکنون ۳۲ میلیارد تومان از این میزان تخصیص یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha