۱۵ میلیارد تومان طرح‌های بنیاد مسکن در چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با دهه مبارک فجر ۲۴ طرح هادی روستایی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

فرشید ریاحی سامانی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۳ طرح هادی روستاهای چشمه‌خانی، ورکهله، شهرک فجر، خنگ دره شور، ده‌تل، چالدراز یدالله، چهارده، ابواسحاق علیا، چاهگاه میلاس، له‌دراز، سردار سرقلعه، آبچنار علیا و میلان بابا احمدی در شهرستان لردگان در دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.

وی افزود: طرح هادی روستاهای میانرودان و فانی‌آباد در شهرستان کوهرنگ، روستای دستگرد امامزاده در شهرستان شهرکرد، روستای قراقوش در شهرستان سامان، روستای تومانک در شهرستان بن، روستاهای موسی‌آباد و سرتشنیز در شهرستان کیار، روستاهای ده صحرا و ده‌چنار سفلی در شهرستان خانمیرزا و روستاهای قراب و عزیزآباد علیا از دیگر طرح‌هایی است که در دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: همچنین تدوین طرح هادی روستای سرمازه بخش میانکوه شهرستان اردل نیز با اعتبار۶۶۰ میلیون تومان آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا، طرح هادی روستایی با هدف ایجاد زمینه توسعه و عمران نقاط روستایی تهیه و اجرا می‌شود و رسالت اصلی آن آبادانی روستاها و کمک به ترویج طرح‌های عمرانی است.

چهارمحال و بختیاری دارای ۸۰۰ روستای دارای سکنه است که از این تعداد ۵۷۵ روستا دارای جمعیت بالای ۲۰ خانوار است. حدود ۳۴۰ هزار نفر در روستاهای استان سکونت دارند که این رقم ۳۶ درصد جمعیت این استان را شامل می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha