۶۰ میلیارد ریال اعتبار به ستاد بحران کردستان اختصاص یافت

سنندج- ایرنا- نماینده مریوان و سروآباد گفت: بعد از دیدار با رییس سازمان مدیریت بحران کشور ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای مدیریت بحران استان کردستان به‌ویژه شهرستان‌های مریوان و سروآباد اختصاص یافت.

شیوا قاسمی‌پور روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از بارش‌ برف سنگین در شهرستان‌های مریوان و سروآباد و بررسی و حضور میدانی در چند روز اول در این شهرستان‌ها در اولین فرصت جلسه ای را با حضور اسماعیل نجار رئیس مدیریت بحران کشور برگزار کردیم.

وی افزود: در این دیدار صمیمانه مشاهدات عینی و واقعیت‌های موجود از واحدهای موتوری و میزان آمادگی مقابله با بحران‌های احتمالی در استان کردستان به ویژه در شهرستان های مرزی و کوهستانی مریوان و سروآباد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با تقدیر و تشکر از مردم شریف کردستان، عوامل شهرداری ها، راهداری ها و نیروهای داوطلب مردمی در همراهی برای حل بحران اخیر تاکید کرد: توسعه و نوسازی واحدهای موتوری به‌ویژه در شهرداری‌ها و راهدارخانه‌ها یکی از ضروریت های استان کردستان است.

وی با بیان اینکه پس از بارش برف سنگین مردم ما با صبوری فراوان باوجود مشکلات متعدد سنگ تمام گذاشتند اضافه کرد: نیاز است مدیریت بحران به‌ویژه در حوزه‌های نوسازی واحدهای موتوری، صنعت و معدن، وزارت‌خانه نیرو و راهداری‌ها با جدیت تمام دنبال شود و متولیان مقابله با بحران با نظارت استاندار کردستان به عنوان فرمانده مقابله با بحران با امکانات فعلی هرچه سریعتر نسبت به تسهیل فرآیند عبور و مرور در شهر و روستاها اقدام کند.

قاسمی پور یادآور شد: پیرو وعده رییس سازمان مدیریت بحران کشور مبلغ ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی، بررسی خسارت‌ها و حل مشکلات عدیده بحران در استان کردستان باتوجه به اتفاقات اخیر اختصاص یافت که امیدواریم مدیریت بحران استان کردستان با برنامه‌ریزی دقیق مشکلات شهروندان را برطرف کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha