۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84634576
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۸۵ پروژه عمرانی و اقتصادی رامیان در دهه فجر افتتاح می‌شود

گنبدکاووس - ایرنا - سرپرست فرمانداری رامیان با تبریک دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در این ایام ۲۸۵ پروژه عمرانی، خدماتی، تولیدی و اقتصادی با حدود هزار و ۵۰۰ میلیاد ریال اعتبار افتتاح خواهد شد.

مهدی استیری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با افتتاح این پروژه‌ها دربخش‌های مختلف عمرانی و زیرساختی از جمله آموزشی، بهداشتی، صنعتی، کشاورزی، آبرسانی، برق، گاز، مخابرات، راه، منابع طبیعی و  ورزشی ۳۰۳ فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

وی افزود: علاوه بر پروژه‌های قابل افتتاح رامیان در دهه فجر امسال، عملیات اجرایی ۳۲ پروژه عمرانی، خدماتی، تولیدی و اقتصادی دیگر با پیش بینی اعتبار ۵۰۳ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

استیری اضافه کرد: امسال در ایام دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در مجموع ۳۱۷ پروژه عمرانی، خدماتی، تولیدی و اقتصادی با اعتبار بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال در بخش‌های مختلف و در مناطق شهری و روستایی شهرستان رامیان افتتاح یا عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.

سرپرست فرمانداری رامیان ادامه داد: مدرسه مرحوم سجاد پهلوان در شهر تاتار علیا، کارخانه خوراک دام در شهرک صنعتی و گلخانه بزرگ تولید گوجه فرنگی در روستای سعدآباد از مهمترین طرح‌های افتتاحی این شهرستان در دهه فجر است.

وی، آغاز عملیات اجرایی مرکز جامع سلامت روستای دارکلاته را از مهمترین طرح‌های شهرستان ذکر کرد و ادامه داد: در دهه فجر امسال افزون بر ۱۰۰ برنامه شاخص در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و ورزشی پیش بینی شده که با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی باحضور مردم برگزار خواهد شد.

استیری، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی بانوان، برگزاری نشست‌های سیاسی و بصیرتی، مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی و همایش سبک زندگی  اسلامی را از برنامه‌های مهم دهه فجر در شهرستان رامیان اعلام کرد.

وی اضافه کرد: امروز در نخستین روز از برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر، زنگ انقلاب به صورت نمادین در برخی مدارس رامیان نواخته و گلزار شهیدان نیز عطرافشانی شد ضمن اینکه رژه خودرویی و موتوری نیروهای مسلح مستقر در این شهرستان و برخی ادارات و نهادها نیز برگزار شد.

شهرستان رامیان با ۸۵ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha