۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۵۷
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84637025
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اهدای جهیزیه به نوعروسان بی بۻاعت و چند خبر دیگر از کردستان

سنندج- ایرنا- اهدای ۴۵فقره جهیزیه به نوعروسان سنندجی، اجرای ۱۲ برنامه آموزشی و فرهنگی ستاد اقامه نماز و توقیف یک دستگاه تاکسی مزاحم چند خبر کوتاه از کردستان است.

به گزارش ایرنا، در مراسمی روز پنجشنبه به مناسبت دهه مبارک فجر و از محل عواید مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) و موقوفه بازار بزرگ‌ آصف سنندج ۴۵ فقره جهیزیه به نوعروسان کم بضاعت سنندجی اهدا شد.

مدیر کل اوقاف و امدر خیریه کردستان گفت: ازدواج جوانان از تاکیدات دین مبین اسلام و اوقاف و امور خیریه کردستان همواره با اجرای نیت واقفین خیر اندیش در تلاش است زمینه را برای محرومیت‌زدایی و ازدواج جوانان مهیا کند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک سنندج ارزش هر جهیزیه را ۴۰۰‌میلیون ریال اعلام کرد و گفت:حمایت از ازدواج جوانان اولویت‌های این نهاد است و با تعامل و همکاری موقوفات سطح شهر سنندج این اقدام خیر و ارزشمند به منزله اجرا درآمده است.

اجرای ۱۲ برنامه آموزشی و فرهنگی ستاد اقامه نماز در کردستان

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان گفت: با همکاری ستاد اقامه نماز و آموزش و پرورش استان، ۱۲ برنامه آموزشی و فرهنگی در سال تحصیلی جاری در استان اجرایی می‌شود.

نظام مرادی درنشست کارگروه اقامه نماز استان اظهار داشت: روح حاکم بر برنامه‌های آموزشی و فرهنگی، گفتمان سازی دینی برای ترویج فرهنگ اقامه نماز است و مخاطبان این برنامه‌ها، دانش آموزان، معلمان، مدیران مدارس و اولیای دانش آموزان هستند.

وی با اشاره به ۶ برنامه آموزشی پیش‌بینی شده در این شیوه‌نامه گفت:برگزاری دوره آموزشی ۱۶ ساعته مدیریت ترویج فرهنگ نماز در مدارس دوره ۱۴ ساعته توانمندسازی و مهارت افزایی معلمان پایه سوم دختران،  کارگاه هشت ساعته آموزشی فرهنگ‌سازی نماز در خانواده را از جمله این برنامه‌های آموزشی اعلام کرد.
توقیف یک دستگاه تاکسی در سنندج

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: چند روز گذشته تصویری از رانندگی خطرناک یک دستگاه تاکسی در مسیر گردنه صلوات آباد منتشر شد که با حرکات خطرناک باعث رعب و حشت و همچنین ایجاد مزاحمت و خسارات به برخی از خودورهای در حال حرکت در این مسیر شده بود.

سامان سعیدی افزود: بلافاصله در اولین زمان ممکن جلسه کمیته انضباطی سازمان با هدف رسیدگی به تخلفات این رانندگی تاکسی برگزار و خودرو تاکسی  به مدت سه روز توقیف شد.

وی اظهار داشت: توبیخ کتبی و درج در پرونده این راننده تاکسی  و پرداخت خسارات به خودروهای آسیب دیده از دیگر احکام کمیته انضباطی بود .

سعیدی افزود : شهروندان می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و همچنین نحوه رفتار رانندگان تاکسی را از طریق سامانه پیامکی  ۱۰۰۰۰۲۰۴۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha