۱۵ بهمن ۱۴۰۰، ۲۲:۰۰
کد خبرنگار: 2108
کد خبر: 84638469
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدارس و آموزشگاه های آزاد بانه تعطیل شدند

سنندج- ایرنا- فرماندار شهرستان بانه گفت: با توجه به قرار گرفتن در وضعیت قرمز کرونایی مدارس و آموزشگاه های آزاد بانه به مدت یک هفته تعطیل شدند.

اسماعیل رستم پور شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا جمعه با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و قرارگیری وضعیت قرمز کرونایی اظهار داشت: بر اساس تصمیم ستاد کرونای شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر سویه جدید کرونا تمامی مدارس و آموزشگاه های آزاد به مدت یک هفته تعطیل شدند.

وی با اشاره به اینکه آموزشها در بستر نرم‌افزار شاد و فضای مجازی انجام می شود، اضافه کرد: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در تجمعات و عادی انگاری بخش زیادی از مردم باعث شده که آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان بانه افزایش پیدا کرده و وارد پیک ششم شود.

رستم پور گفت: با تصمیم ستاد کرونای شهرستان بانه رستوران ها و سالن های غذا خوری نیز تا اطلاع ثانوی به صورت بیرون بر فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه بحث واکسیناسیون باید به صورت جدی پیگیری شود، ادامه داد: برنامه های دهه مبارک فجر با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

تاکنون ۸۲ درصد جمعیت شهرستان بانه دز اول و ۶۸ درصد دز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند که برای برقراری ایمنی نسبی جامعه باید بیش از ۸۵ درصد جمعیت دز دوم واکسن کرونا را دریافت کنند.  

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر در ۲۷۰ کیلومتری سنندج مرکز استان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha