۱۰ طرح در شهرستان خانمیرزا به بهره‌برداری رسید

شهرکرد- ایرنا- همزمان با هشتمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی، ۱۰ طرح در شهرستان خانمیرزا چهارمحال و بختیاری روز سه‌شنبه افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

فرماندار خانمیرزا در آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های این شهرستان که با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد، گفت: برای این طرح‌ها ۳۳۷ میلیارد و ۸۹۹ میلیون ریال هزینه شده است.

یوسف مرادی تاکید کرد: از این مبلغ ۱۰ میلیارد و ۹۴۶ میلیون ریال از محل بودجه‌های ملی، ۴۳ میلیارد و ۵۴۳ ریال از محل اعتبارات داخلی، ۱۰۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی و ۱۷۸ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال از محل آورده متقاضیان تامین و هزینه شده است و با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها با چهار کاربری بهداشت و درمان، دامپروری، کشاورزی و زیرساخت زمینه اشتغال مستقیم ۲۸ نفر فراهم شد.

مرادی تصریح کرد: اجرای طرح هادی، ترمیم و آسفالت معابر، آبیاری نوین، گلخانه سبزی و صیفی، احداث مرغداری تخم‌گذار، ساخت شبکه بهداشت و درمان و بهینه‌سازی شبکه‌های برق از مهمترین طرح‌های افتتاح و بهره‌برداری شده شهرستان خانمیرزا به‌شمار می‌رود.

وی یادآور شد: همچنین عملیات اجرایی یک طرح گازرسانی با کاربری زیرساخت در بخش مرکزی شهرستان خانمیرزا آغاز شد که برای اجرای این طرح ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار ملی در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، به‌مناسبت دهه فجر امسال ۱۹۱ طرح با ۹۶۰ میلیارد و ۱۶۴ میلیون تومان اعتبار از محل بودجه‌های دولتی ملی، استانی و داخلی، آورده بخش خصوصی، تسهیلات بانکی و منابع دیگر و اشتغال‌زایی برای ۶۶۲ نفر در زمینه‌های گردشگری، آموزشی، صنعتی، دامپروری، زیرساخت، مسکونی، کشاورزی، فضای اداری، ورزشی، بهداشتی و درمانی، خدماتی و تجهیزات در چهارمحال و بختیاری آماده بهره‌برداری شد.

همزمان با دهه فجر امسال عملیات اجرایی ۶۴ طرح جدید با یک‌هزار و ۵۳۱ میلیارد و ۱۶۹ میلیون تومان اعتبار و پیش‌بینی اشتغال‌زایی سه هزار و ۴۷ نفر در زمینه‌های آموزشی، زیرساخت، فرهنگی، مذهبی، بهداشتی و درمانی، کشاورزی و مسکونی آغاز می‌شود.

آلونی مرکز شهرستان خانمیرزا در ۱۵۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha