دهه فجر فرصتی است تا در اندیشه و زندگی امام راحل تدبیر کنیم

قزوین – ایرنا- عضو مجلس خبرگان رهبری در قزوین گفت: دهه فجر فرصتی است تا در اندیشه‌ و زندگی امام راحل تدبیر و آن را در سالگرد انقلاب اسلامی بیشتر مورد توجه قرار دهیم.

آیت الله علی اسلامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : نقش روحانیان در انقلاب با جایگاه مطالبه‌گری و نقادی رژیم طاغوت تا مبارزه و پیروزی انقلاب اسلامی همواره بی‌بدیل بوده است .

وی یادآورشد: علما و مبلغان دین در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی حضور پرشور و تاثیرگذاری دارند که نمونه این حضور پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین دفاع مقدس است.

به گفته آیت الله اسلامی روحانیت همیشه خط مقدم مقابله با ناتوی فرهنگی بوده و در سال‌های اخیر نیز بیش از پیش در این زمینه گام برداشته‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبر تاکید کرد: در حال حاضر دشمن از طرق مختلف قصد نفوذ و ضربه زدن به ایران اسلامی را دارد بنابراین مسولیت علما و روحانیون در راستای افزایش آگاهی مردم سنگین‌تر از قبل است.

وی یادآور شد: امام خمینی (ره) تجسم عینی انسان کامل بود و به مسلمانان جهان اعتماد به نفس داد به طوری که بسیاری از کارشناسان غربی هم به عظمت و دوراندیشی امام راحل اعتراف کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت : پس از پیروزی انقلاب ملت ایران به ویژه جوانان برومند ایران اسلامی ثابت کرده‌اند که برای توسعه کشور نیازی به خارج از کشور ندارند.

وی یادآورشد:  استکبار به سرکردگی آمریکا از همان ابتدای انقلاب تحریم و تهدید علیه کشور را آغاز کرد و ملت بیش از چهار دهه با تحریم و فشار آشناست و این وضعیت چیز جدیدی نیست

به گفته آیت الله اسلامی با همه فشارها و تهدیدات،  ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب شاهد دستاوردهای زیادی است که هر کدام می‌تواند موجب افتخار و سربلندی باشد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت : مردمی که با دست خالی به میدان آمدند و انقلاب را پیروز کردند همان مردم امروز هم در این شرایط حساس و در ۲۲ بهمن به صحنه خواهند آمد تا نشان دهند همچنان پای انقلاب ایستاده‌اند و از آن دفاع می‌کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ریشه طاغوت را خشکاند و به زباله‌دان تاریخ انداخت؛ این‌ها دستاوردهای کمی نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha