برق منطقه‌ای استان سمنان هفت هزار میلیارد ریال طرح در حال اجرا دارد

سمنان- ایرنا- مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان سمنان گفت: طرح‌هایی به ارزش هفت هزار میلیارد ریال در بخش‌های پست و خطوط انتقال و فوق توزیع در حال اجراست که طی سال‌های آینده بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش ایرنا، سید علی اکبر صباغ روز پنجشنبه به رسانه ها افزود: زمینه های سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در صنعت برق استان سمنان فراهم است و سرمایه گذاران می توانند بر اساس ضوابط و قوانین در زمینه های مختلفی چون ساخت نیروگاه خورشیدی ، بادی و مقیاس کوچک گازی ورود کنند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با اشاره به حوزه فعالیت های این شرکت گفت : شرکت برق منطقه ای سمنان وظیفه تأمین و انتقال انرژی الکتریکی را از طریق پست ها و خطوط انتقال فوق توزیع در سطح استان بر عهده دارد.

وی، توسعه تاسیسات صنعت برق در بخش انتقال و فوق توزیع و اصلاح و بهینه سازی آن را دو وظیفه مهم شرکت برق منطقه ای برشمرد و افزود : به منظور صرفه جویی در سرمایه گذاری و افزایش بهره وری تاسیسات صنعت برق، پروژه اصلاح و بهینه سازی تجهیزات پست ها و خطوط انتقال در برنامه کاری این شرکت قرار دارد.

صباغ، طرح های صنعت برق را زمان بر و پرهزینه دانست و بیان کرد: طرح های صنعت برق در استان سمنان بر اساس اولویت نیاز و ضرورت تعریف و برنامه ریزی می شود و در صورت تامین منابع مالی، مراحل مختلف طرح، طی بازه زمانی در نظر گرفته شده عملیاتی می شود.

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ۲۰ طرح شرکت برق منطقه ای سمنان با اعتباری معادل ۳۷۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha