۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۴۵
کد خبرنگار: 2109
کد خبر: 84646384
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۹ پروژه گازرسانی با حضور استاندار کردستان در دیواندره کلنگ زنی یا افتتاح شد

سنندج- ایرنا- در دهمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ۲۹ طرح گازرسانی با حضور «اسماعیل زارعی کوشا» استاندار کردستان، روز پنجشنبه در دیواندره افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز پنجشنبه در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه گازرسانی به ۹ روستایی شهرستان دیواندره که به صورت نمادین در روستای کوس عنبر از توابع بخش سارال برگزار شد اظهار داشت: خدمات نظام در طول ۴۳ سال از انقلاب ستودنی بوده و امروز برکات آن را کاملا مشاهده می کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان دیواندره به لحاظ برخورداری روستاهایش از نعمت گاز از میانگین کشوری و استانی بالاتر است، گفت: تا پایان سال ۱۴۰۱ گازرسانی به روستاهای این شهرستان با کلنگ زنی های امروز به پایان خواهد رسید.

استاندار کردستان افزود: در آینده نزدیک با حضور مجدد در شهرستان دیواندره از نزدیک مشکلات شهرستان  را بررسی خواهم کرد.

مدیرعامل گاز استان کردستان هم در این نشست گفت: امروز و در دهمین روز از دهه مبارک فجر ۲۹ پروژه گازرسانی با اعتبار ۱۹۰میلیارد ریال به صورت نمادین در روستای کوس عنبر بخش سارال  افتتاح و کلنگ زنی شد.

فعله گری افزود: این طرح ها شامل گازرسانی به ۹ روستای بخش سارال و مرکزی، گاز رسانی به ۱۵ واحد صنعتی و تولیدی و ارتقا ظرفیت گازاصلی ایستگاه از ۲۰ هزار مترمکعب به ۳۰ هزار متر مکعب است.

وی ادامه داد:  شاخص جمعیت بهره بردار از گاز در شهرستان دیواندره به ۹۹ درصد رسیده که نسبت به میانگین کشوری و استانی بالاتر بوده است.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۸۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha