۲۲ بهمن روز صلابت و اقتدار نظام اسلامی است

همدان- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان، ۲۲ بهمن را روز صلابت و اقتدار نظام اسلامی برشمرد و گفت: در این روز ملت سربلند ایران به رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی، با ایستادگی بر سر آرمان‏‌ها و ارزش‌‏های اسلام، دست بیگانگان و مستکبران را از تعرض به کشور اسلامی قطع کردند.

حجت الاسلام «سید محمدحسن فاضلیان» روز جمعه در حاشیه راهپیمایی خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن شهر همدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امام خمینی(ره) در یوم الله ۲۲ بهمن  نظامی بر پایه اسلام اصیل و ناب پی‏ ریزی کرد که طنین آرمان‌‏هایش از قلب خاورمیانه تا اقصی نقاط جهان را فراگرفته و اینک این پدیده مبارک در این زمان، الهام‌‏بخش حرکت‌‏ها و نهضت‏‌های فکری جهان تشنه عدالت و مهرورزی شده است.

وی تصریح کرد: حضور هوشمندانه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم یوم‏ الله ۲۲ بهمن، همچون همیشه محاسبات و توطئه‏ چینی دشمنان قسم‏ خورده نظام اسلامی را خنثی کرد و صف‏ آرایی آنان را در صحنه دشوار جنگ نرم برهم‏ زد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: حضور مردم در راهپیمایی خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر پیام عزت و استقامت ملت ایران را به دنیا مخابره و بیش از گذشته دشمنان را منکوب کرد.

حجت الاسلام فاضلیان خاطرنشان کرد: ملت ما در دوران پهلوی، یک ملت شکست خورده، وابسته و تحقیر شده زیر چکمه‌های استکبار بود اما امروز به یک ملت پرافتخار بدل شده که در برابر دشمنان خود می‌ایستد و الهام‌بخش دیگر حرکات آزادی‌بخش دنیا نیز قرار گرفته است.

وی ۲۲ بهمن را یوم الله سپاسگزاری و شکرگزاری به درگاه خداوند متعال دانست و تصریح کرد: حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی و تشکر از کسانی بود که برای انقلاب مجاهدت کرده و خون پاکشان را نیز فدا کردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه مسئولان باید به داشتن چنین مردمی افتخار کرده و با وحدت و همدلی گره گشایی از کار ملت را در دستور کار قرار دهند افزود: حضور گسترده مردم ما تجدید بیعت دوباره با امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدا و آرزوی ما سپردن پرچم این انقلاب از دستان مقام معظم رهبری به دستان صاحب اصلی انقلاب، حضرت حجت (عج) است.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی خودرویی و موتوری بزرگداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم که به صورت خانوادگی و جمعی در جشن پیروزی انقلاب شرکت کرده اند همزمان با سراسر کشور در دیار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان نیز برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha