وفاداری شیعه و سنی جنوب آذربایجان‌غربی به آرمان‌های انقلاب دوباره جلوه‌گر شد

مهاباد- ایرنا- مردم مومن و انقلابی جنوب آذربایجان غربی اعم از شیعه و سنی در چهل و سومین بهار انقلاب، همگام با مردم دیگر مناطق ایران در یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر صحنه‌هایی از عشق و وفاداری به انقلاب، نظام و آرمان های امام (ره) را در زیر بارش برف و باران به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایرنا، قشرهای مختلف مردم شیعه و سنی، اقوام و طوایف و مرزداران غیور شهرها و روستاهای مختلف جنوب آذربایجان غربی همدل و همزبان امروز جمعه در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با شور و نشاط انقلابی بار دیگر حماسه ای بیادماندنی را در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال خلق کردند.

هرچند که امسال به دلیل شیوع کرونا، یوم الله ۲۲ بهمن به عنوان روز ملی جمهوری اسلامی ایران در بیشتر شهرها به صورت خودرویی برگزار شد ولی حضور پرشور و گسترده مردم در این مراسم، مجد و عظمت ملتی بزرگ برای اثبات وفاداری شان به انقلاب، نظام و ولایت را به نمایش جهانیان گذاشت.

امسال دومین سالی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا جشن پیروزی انقلاب اسلامی رنگ و بوی متفاوت از گذشته داشته و این بار در شهرهایی که به دلیل شدت شیوع ویروس کرونا به رنگ قرمز در آمده اند، راهپیمایی پیاده جای خود را به راهپیمایی خودرویی و موتوری داده است.

جوانان و نوجوانان موتورسوار با صورت های پوشیده با ماسک و شهروندانی که با خودروهای مزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در صفوفی منظم جلوه های زیبایی را همراه و همدوشی با مسوولان و مردم انقلابی این دیار را در روز حماسه و اقتدار ۲۲ بهمن خلق کردند.

این رژه خودرویی و موتوری علاوه بر شهر مهاباد در دیگر نقاط جنوب آذربایجان غربی از جمله میاندوآب، اشنویه، تکاب، شاهین دژ، بوکان، سردشت، پیرانشهر، نقده ، چهاربرج و باروق نیز بطور همزمان با شکوه خاصی با حضور اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه این دیار برگزار شد و حتی هوای سرد بهمن نیز نتوانست ذره‌ای در اراده مردم انقلابی و با بصیرت را در چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی برای بیعتی دوباره با آرمان‌های امام خمینی(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب خللی ایجاد کند.

مردم همبستگی و وحدت خود را در یوم الله ۲۲ بهمن به دشمنان نشان دادند

یکی از روحانیون اهل سنت بوکان، دهه فجر را دهه رهایی ملت ایران از ظلم و ستم رژیم طاغوت عنوان کرد و گفت: با وجود همه مشکلات وتحریم ها امروز اقشار مختلف مردم با نمایش وحدت و همبستگی خود یکبار دیگر به دشمنان نشان دادند که همچنان وحدت خود را در دفاع از انقلاب و آرمان های آن حفظ کرده اند. 

ماموستا عبدالرحمان قادری با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا و استکبار جهانی علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی افزود: دشمنان این ملت ۴۳ سال است که مردم ما را تحریم کرده اند اما علیرغم این تحریم های ظالمانه، ایران اسلامی در عرصه های مختلف پیشرفت های خوبی داشته است.

وفاداری شیعه و سنی جنوب آذربایجان غربی به آرمان های انقلاب دوباره جلوه کرد

وی اضافه کرد: حضور مردم، امروز حتی با چنین شرایط خاص بیماری کووید- ۱۹ پیام وحدت و وفاداری مردم و دوستداران انقلاب را برای دشمنان و مخالفان این نظام مخابره کرد که مردم بزرگ ایران اسلامی در هر جایی که نیازی به دفاع از آرمان ها و ارزش های ملی و انقلابی باشد، با انسجام و وحدت آماده دفاع از این آرمان ها هستند.

مردم مهاباد شرکت در مراسم ۲۲ بهمن را افتخاری بزرگ برای خود می دانند

فرماندار ویژه مهاباد با تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: حضور اقشار مختلف مردم در آیین گرامیداشت ۲۲ بهمن در شرایط کرونایی، پیام مقاومت و ایستادگی ملت ایران بر آرمان های انقلاب را به جهان نشان داد و استکبار و ایادی آن، این پیام را دریافت کردند.

امیر قادری ادامه داد: مردم با حضور خود در در این مراسم به ملت های مقاوم و آزادیخواه جهان اعلام کردند ایران بعد از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب هرگز خسته نخواهند شد.

وی اظهار داشت: زنان و مردان همیشه در صحنه و فهیم و آگاه این شهرستان با اطلاع از همه مسائل روز دنیا امروز نشان دادند شرکت در آیین گرامیداشت ۲۲ بهمن را نه تنها وظیفه بلکه افتخاری بزرگ برای خود می دانند.

وفاداری شیعه و سنی جنوب آذربایجان غربی به آرمان های انقلاب دوباره جلوه کرد

۲۲ بهمن نماد اراده شکست ناپذیر ملت ایران است

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: ٢٢ بهمن نماد شکست ناپذیری اراده ملت ایران در جهان و تلاش برای تحقق آرمان‌های یک ملت است.

آیت‌الله عسکر دیرباز اظهار داشت: حضور پرشور مردم در آیین گرامیداشت ٢٢ بهمن نشان داد اگر ملت متحدانه و با مکتب الهی عمل کنند، در کنار رهبری الهی، می توانند اراده شکست ناپذیری خود را به رخ جهانیان بکشند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن پیام دلگرمی و امیدواری را برای مردم تحت ستم جهان دارد بیان کرد: ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب نقطه عطف بزرگی است که در تاریخ ملت شریف ایران ثبت و ضبط شده است.

آیت الله دیرباز بیان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری ما باید به وظیفه جهاد تبیین عمل کنیم و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم. 

همبستگی و وحدت ملت ایران دشمنان را در توطئه های شومشان ناکام خواهد گذاشت

رحیم معماری از مرزداران شهرستان سردشت می گوید: ملت مبارز ایران در هنگامه ای که تلاش های دولتمردان در مذاکرات هسته ای با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در جریان است و دنیا چشم به حضور مردم ما در صحنه دوخته است، آیین ۲۲ بهمن، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه و عظمت خاصی برگزار کردند.

وفاداری شیعه و سنی جنوب آذربایجان غربی به آرمان های انقلاب دوباره جلوه کرد

وی اضافه کرد: این حضور تجدید بیعتی دوباره با شهدای انقلاب اسلامی، امام شهدا و رهبر معظم انقلاب است که بدون شک این وحدت و اتحاد ملی دشمنان را در توطئه های شومشان ناکام و مایوس خواهد کرد.

این شهروند سردشتی تاکید کرد: این مردم مرزدار در ادوار مختلف و در مصاف با مشکلات زیادی همواره دوش به دوش هم بوده و برای حفظ کیان و ناموس و هویت ایرانی مردانه ایستاده اند و به هیچ دشمنی اجازه تجاوز به خاک میهن شان را نداده و نخواهند داد.

انقلاب اسلامی ایران راه رهایی از ظلم را برای آزادگان جهان ترسیم کرد

امام جمعه اهل سنت نقده معتقد است: انقلاب اسلامی ایران، بیداری کاملی به ملت های مظلوم داده و راه رهایی از ظلم را برای آزادگان جهان ترسیم کرد.

ماموستا ستار تمرنژاد با بیان اینکه انقلاب اسلامی به ملت های مظلوم جهان ثابت کرد که می توان در برابر مستکبران ایستادگی کرد اظهار داشت: بیداری جهان اسلام و ملت های ستمدیده یکی از ارزشمندترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید قدردان آن بود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی، انقلاب مستضعفان عالم در برابر مستکبران بود؛ انقلابی بود که مردم با بینش سیاسی خود به ستم طاغوت پایان داده واجازه ندادند از ارزش و جایگاه ملت ایران کاسته شود.

ماموستا تمرنژاد با بیان اینکه امروز نهال برومند انقلاب اسلامی باوجود تمام تهدیدها روز به روز بالنده تر شده است افزود: مردم با گذشت ۴۳ سال همچنان پای این نظام و انقلاب ایستاده و تا پای جان از آن دفاع خواهند کرد.

مردم با وجود شرایط بد اقتصادی همچنان پایبند نظام هستند

یک شهروند تکابی با اشاره به حضور پرشور مردم در آیین گرامیداشت انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی توسط مردم شکل گرفته است و خود آنان نیز همچنان آن‌را به پیش می‌برند زیرا این مردم هستند که توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و معادله‌های آنان را برهم می‌زنند.

وفاداری شیعه و سنی جنوب آذربایجان غربی به آرمان های انقلاب دوباره جلوه کرد

محمد علیزاده بیان داشت: این حضور بار دیگر نشان داد مردم به نظام اسلامی، آرمان‌های انقلاب و مسیر شهدا حتی با وجود شرایط بد اقتصادی پایبند هستند .

وی با بیان اینکه مردم گله های برحقی دارند که مسوولان باید به آنها توجه کنند گفت: این مردم بارها نشان داده‌اند در عرصه های مختلف با وجود همه تنگناها حضور دارند که مسوولان باید قدردان آنان باشند.

جشن چهل و سومین سالروز حماسه پیروزی انقلاب اسلامی بر طاغوت زمان در حالی امروز، جمعه در سراسر ایران اسلامی برگزار شد که اقشار و اقوام مختلف با حضور گسترده در راهپیمایی ها و رژه‌های موتوری و خودرویی بار دیگر ایستادگی خود را بر آرمان‌های امام امت (ره) و شهیدان راه حق اعلام کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha