رییس شورای شهر همدان: ایران اسلامی با گذشت ۴۳ سال از انقلاب در اوج و اقتدار است

همدان- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: ایران اسلامی با گذشت ۴۳ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب، همچنان در اوج قله‌های افتخار و اقتدار ایستاده است.

«محمود مسگریان» روز جمعه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیشرفت‌های متعدد در زمینه‌های مختلف علمی، فناوری و دفاعی نشان از استقلال و کارآمدی ایران اسلامی دارد و اینکه امروز این موفقیت‌ها با هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری محقق شده و همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه جهان شاهد ایرانی سربلند و مقتدر است، تصریح کرد: دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی غیور و آزاده ای است که خود را از زیر بار یوق و بندگی بیگانگان و مستکبران رهانیده و آزادی و استقلال را با همدلی و یک‌صدایی معنا کرد.

مسگریان خاطرنشان کرد: ٢٢ بهمن روز پیروزی حق بر باطل و روز رهایی ملت بزرگ ایران است که تولد اندیشه معنوی و اسلامی را پس از یک دوره طولانی ظلمت و تاریکی رقم زد.

وی افزود: زخم‌های بر جای مانده از دوران سراسر ظلم شاهنشاهی هیچ گاه از حافظه این ملت پاک نخواهد شد و مردم امنیت و آرامش امروز را مدیون خون شهدایی می‌دانند که در این راه مخلصانه مبارزه کرده و طومار پیروزی را با خون خود امضا کردند.

رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: انقلاب اسلامی با پشت سر گذاشتن تمام فراز و نشیب ها و دشمنی‌های آشکار و پنهان، پا به قرن جدید گذاشته و اینک معاندان و دشمنان نظام انقلاب اسلامی به خوبی می‌دانند که این ملت آزاده، پای آرمان‌ها و حفظ این نظام الهی با تمام وجود ایستاده‌اند.

به گفته وی، مردم همدان جشن پیروزی انقلاب اسلامی را امسال با شکوه‌تر از سنوات گذشته برگزار کردند و اقتدار و ایستادگی ملت ایران را به رخ جهانیان خواهند کشیدند.

همدان- ایرنا- راهپیمایی خودرویی و موتوری بزرگداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم که به صورت خانوادگی و جمعی در جشن پیروزی انقلاب شرکت کرده اند همزمان با سراسر کشور در دیار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان نیز برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha