۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۵۱
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84648336
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشنواره موسیقی استان سمنان با اجرای هشت گروه آغاز شد

سمنان- ایرنا- جشنواره موسیقی استان سمنان با اجرای هفت گروه از استان سمنان و تهران و یک گروه مهمان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان روز شنبه به رسانه ها ابراز داشت: سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر شامگاه جمعه همزمان با ۲۲ بهمن ، با ارائه آثار دو گروه موسیقی در سالن تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری سمنان آغاز به کار کرد.

فرشید فلاح افزود: در این دوره از جشنواره که تا ۲۶ بهمن در سمنان ادامه دارد در مجموع هفت گروه از استان سمنان و تهران و یک گروه مهمان به ارائه آثار خود می پردازند.

رییس انجمن موسیقی استان سمنان گفت: این جشنواره در مدت برگزاری در سانس های مختلف پذیرای دوستداران هنر موسیقی است.

رحیم رنجبر محترم با بیان اینکه بلیت تماشای این برنامه ها از طریق انجمن موسیقی با قیمت ۳۰۰ هزار ریال قابل تهیه است گفت: جشنواره موسیقی در شب اول و آخر در دو سانس ۱۸ و ۲۰ و بقیه شب ها تنها در ساعت ۲۰ برگزار می شود.

در اولین شب برگزاری این جشنواره ابتدا در ساعت ۱۸ گروه "جانان" از شاهرود به سرپرستی مصطفی فرج آبادی یزدی و متشکل از ۱۰ نوازنده و خواننده و در ساعت ۲۰ گروه "هلال" متشکل از برادران اتباع افغانستان به سرپرستی فقیر احمد احمد و متشکل از چهار نوازنده و خواننده به اجرای برنامه پرداختند.

برنامه های این جشنواره از طریق صفحه اینستاگرام انجمن موسقی استان سمنان به نشانی anjoman_moosighie_ostan_semnan به صورت مستقیم پخش می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha