۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰:۳۲
کد خبرنگار: 1371
کد خبر: 84648952
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲ طرح برق رسانی در اردستان به بهره‌برداری رسید

۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰:۳۲
کد خبر: 84648952
۱۲ طرح برق رسانی در اردستان به بهره‌برداری رسید

کاشان - ایرنا - ۱۲ طرح برق‌رسانی همزمان با سالروز ولادت امام جوادالائمه (ع) با حضور فرماندار، نماینده مجلس و جمعی از مسوولان اردستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، سرپرست امور برق اردستان روز شنبه در آیین افتتاح این طرح ها گفت: اعتبار اجرای این طرح ها نزدیک به ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است که از محل اعتبارات شرکت برق منطقه ای استان اصفهان و کمک نماینده مجلس شورای اسلامی تامین شده است.

محسن قاسمی افزود: این طرح‌ها شامل برق رسانی به متقاضیان جدید، رفع حریم پست هوایی و شبکه۲۰ کلیوولت، بهسازی شبکه فشار ضعیف روستایی، بهسازی ترانس برق روستایی، رفع ضعف ولتاژ برق روستایی، نصب چراغ روشنایی معابر روستایی است.

وی اضافه کرد: نصب ۲ دستگاه سکسیونر، تبدیل ۱۷۰۰ چراغ ۵۰ وات گازی به ۲۰ وات ال ای دی در روستاهای اردستان و تبدیل ۴۰۰ چراغ ۲۵۰ وات گازی به ۸۰ وات ال ای دی در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد از دیگر اقدام‌های انجام شده است.

به گفته وی، افزون بر ۳۲ هزار و ۳۰۰ مشترک با یک هزار و ۳۵۷ کیلومتر شبکه با ۱۵ فیدر فشار متوسط و ۵۹۹ کیلومتر شبکه فشار ضعیف در شهرستان اردستان وجود دارد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه با پیگیری صورت گرفته پنج میلیارد تومان برای بهسازی روشنایی معابر به امور برق شهرستان اختصاص یافته است، گفت: در قالب طرح جهادی بهسازی شبکه برق، بهسازی و تقویت شبکه برق ۱۱ روستای اردستان نیز اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد افزود: با اختصاص اعتبار لازم، تجهیزات مورد نیاز برای بهسازی روشنایی معابر شهرهای مهاباد و زواره نیز خریداری و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۳ هزار نفرجمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha