مدیریت افکار عمومی سیطره بر رفتار عمومی را به دنبال دارد

قم-ایرنا- مدیر مسوول روزنامه کیهان با اشاره به اهمیت و ضرورت پرداختن به مقوله جهاد تبیین گفت: چنانچه امروز کسی بتواند افکار عمومی را مدیریت کند می‌تواند رفتار عمومی را به سیطره خود درآورد و در جنگ نرم رسانه‌ای موفق باشد.

حسین شریعتمداری شامگاه چهارشنبه در همایش «جهاد تبیین» باحضور اساتید سطوح عالی حوزه های علمیه قم در مصلی قدس قم، اضافه کرد: در وضعیتی که دشمنان با بهره گیری از رسانه‌های مختلف و اثرگذار، تخریب ایمان و باورهای مردم ما را نشانه رفته اند، ما باید با روشنگری و تبیین مناسب، به خنثی سازی اهداف و برنامه های دشمن کمک کنیم.

وی اظهار داشت : طبعا در این راستا روحانیت و از جمله بسیجیان، رسالت بسیار مهمی برعهده دارند چرا که طلایه دار عرصه جهاد تبیین به شمار می روند.

مسوول مرکز بسیج اساتید؛ مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم  نیز در ادامه این همایش با اشاره به نقش بسیار مهم و خطیر اساتید و مدیران بسیجی در حوزه‌های علمیه در راستای عمل به جهاد تبیین و بصیرت افزایی در سطح جامعه اظهار داشت:  اساتید و نخبگان بسیجی حوزه علمیه همگی دلداده به ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی هستند و تبعیت از خط امام(ره) و رهبری و به خصوص عمل به فرمایشات حضرت آقا را تکلیف و وظیفه خویش می‌دانند.

حجت الاسلام حسن اکبری افزود: حقیقت آن است که عموم اساتید بسیجی حوزه، خود اهل جهاد تبیین هستند و بیان حقایق و مقابله با هجمه‌های سنگین دشمنان و پاسخگویی به شبهات را رسالت خویش می دانند.

وی تصریح کرد: امروز در جنگ اندیشه و تفکر قرار داریم و لازمه دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی در این جنگ، اهتمام نسبت به جهاد تبیین است تا به یاری حق تعالی همچون گذشته، دشمن را در این عرصه بسیار مهم نیز ناکام بگذاریم./

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha