۲۹ بهمن ۱۴۰۰، ۲۲:۱۷
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84654563
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۱۶ شهر گیلان در وضعیت قرمز کرونایی قرارگرفتند

۲۹ بهمن ۱۴۰۰، ۲۲:۱۷
کد خبر: 84654563
۱۶ شهر گیلان در وضعیت قرمز کرونایی قرارگرفتند

رشت _ ایرنا_ بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رنگ بندی شهرهای کشور، ۱۶ شهرستان استان گیلان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بر اساس ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در ٢٢ بهمن، ۱۴ شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی بودند که با تغییر رنگ شهرستان های آستارا و شفت در ارزیابی جدید وزارت بهداشت از رنگ بندی نارنجی به قرمز، ۱۶ شهرستان در مجموع به وضعیت خطرناک کرونایی رسیدند. 

پیش از این شهرستان های ‌لنگرود، لاهیجان، آستانه‌اشرفیه، ماسال، رودبار، رشت، خمام، تالش، بندرانزلی، صومعه سرا، فومن، املش، سیاهکل و رودسر قرمز بودند.

هم اکنون تنها شهرستان رضوانشهر در استان گیلان در رنگ بندی نارنجی کرونایی قرار دارد.

بر اساس آخرین آمار امروز جمعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان،  ۶۷۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند و تعداد بیماران بدحال مبتلا به کووید ١٩، به ۱۲۵ نفر رسید.

کارشناسان بهداشتی گیلان از مردم می خواهند تا برای مقابله با بیماری کووید ١٩  پروتکل های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا شامل فاصله فیزیکی، استفاده از ماسک و پرهیز از دورهمی و تجمعات را رعایت کنند و تزریق واکسن در هر سه نوبت را جدی بگیرند.

گیلان دومین استان درگیر بیماری کووید ١٩ است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha