محموله ۱۰۰ میلیارد ریالی تجهیزات پزشکی به شهرستان مرزی سردشت رسید

مهاباد- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: محموله تجهیزات پزشکی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در راستای تجهیز بیمارستان امام خمینی (ره) به شهرستان سردشت رسید.

داوود آتشی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با پیگیری های متولیان سلامت شهرستان و با حمایت های دانشگاه علوم پزشکی و همکاری نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی این تجهیزات که جز اقلام مورد نیاز و اولیت دار بیمارستان بودند تامین شد.

وی ادامه داد: این محموله شامل چهار دستگاه سونوگرافی با سه عدد پروب، ست کامل دستگاه اندوسکوپی و کلونوسکوپی، تخت عمل جراحی C-ARM و دستگاه سل کانتر آزمایشگاه است که هم اکنون در بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت مستقر شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت اظهار داشت: تامین و تکمیل تجهیزات مورد نیاز و در کنار آن نیروی انسانی متخصص در حوزه درمان نقش بسزایی در کاهش مراجعه بیماران به شهرهای همجوار و مرکز استان به دلیل کمبود تجهیزات پزشکی در این شهرستان خواهد داشت.

سردشت در جنوب‌ آذربایجان‌غربی و در فاصله ۲۲۵ کیلومتری مرکز آذربایجان‌غربی قرار دارد و بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان با ۱۲۰ تخت فعال به بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت این شهرستان خدمات درمانی عرضه می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha