۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۴۰
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84655174
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

هزار و ۷۹۵ تن سهمیه روغن خانوار به استان همدان اختصاص یافت

همدان- ایرنا- معاون توسعه و بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز بازار مربوط به پایان سال تامین شده است گفت: در حال حاضر هزار و ۷۹۵ تن سهمیه روغن خانوار به استان همدان اختصاص یافته و آماده توزیع است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان همدان «حسین فضلی» اظهار داشت:  ۲۲۰ تن روغن خوراکی توزیع می شود که شامل ۱۰۵ تن روغن خوراکی به صنف قنادان استان همدان و ۱۲۵ تن روغن به کارخانه‌های استان اختصاص دارد.

وی از ذخیره ۹۵۰ تن مرغ منجمد و ۳۵۰ تن گوشت قرمز در انبار پشتیبانی امور دام استان خبر داد و افزود: محدودیت و کمبود گوشت قرمز و مرغ در روزهای پایانی سال در این استان وجود ندارد.

معاون توسعه و بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان تصریح کرد: علاوه بر آن انبارهای پشتیبانی امور دام کشور دارای ذخیره قابل قبولی در رابطه با گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد هست که در صورت نیاز با اعلام درخواست می‌توان وارد شبکه توزیع کرد.

فضلی از اختصاص هزار و ۶۰۰ تن سهمیه برنج هندی و تایلندی به استان همدان خبر داد و اظهار داشت: هزار تن برنج تایلندی و ۶۰۰ تن برنج هندی به استان همدان تخصیص یافته و تاکنون حدود ۱۳۰۰ تن از این میزان برنج توزیع شده و مابقی نیز در حال توزیع است.

وی اختصاص ۶۰۰ تن سهمیه شکر استان را برای پایان سال به عنوان یکی دیگر از اقلام اساسی برشمرد و خاطرنشان کرد: از این میزان سهمیه ۳۰۰ تن مربوط به بخش خانوار بوده که حواله آن صادر شده و در حال بسته بندی و آماده توزیع است.

فضلی با اشاره به اینکه از ۴۸ تن سهمیه گوشت منجمد استان تاکنون ۴۱ تن آن توزیع شده خاطر نشان کرد: طی هماهنگی با ادارات و سازمان‌های تابعه از جمله تعاون روستایی، هزار و ۸۰۰ تن میوه شامل ۶۰۰ تن سیب و هزار و ۲۰۰ تن پرتقال برای پایان سال و شب عید استان همدان در نظر گرفته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha