طرح‌ "وارثین" در ۲ محله کم‌برخوردار ارومیه برگزار می شود

ارومیه- ایرنا- رییس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: طرح فرهنگی هنری "وارثین" در مساجد ۲ محله کم‌برخوردار "علی‌آباد" و "حسین‌آباد" ارومیه در قالب دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود.

احد هوشمند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در قالب این طرح، دوره های آموزشی بازیگری تئاتر و طراحی و نقاشی برای هنرجویان نوجوان دختر و پسر در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) منطقه حسین آباد و مسجد امام جواد (ع) منطقه علی آباد ارومیه درحال برگزاری است.

وی اظهار داشت: درحال حاضر ۶۵ نفر از هنرجویان نوجوان در این مناطق در حال یادگیری رشته هنری مورد علاقه خود با حضور اساتید مجرب و هنری هستند و هنرجویان در این کلاس های هنری با اصول و مفاهیم اولیه رشته مورد علاقه خود آشنا می شوند.

رییس حوزه هنری آذربایجان غربی با اشاره به اهداف اجرای طرح فرهنگی هنری "وارثین" در مناطق کم‌برخوردار ارومیه بیان کرد: این طرح با هدف شناسایی استعدادهای هنری، آشنایی هنرجویان در این مناطق با رشته های مختلف هنری و تبدیل مساجد به عنوان یکی از پایگاه‌های مهم فرهنگی در محلات ارومیه برگزار می شود.

به گزارش ایرنا،طرح "وارثین" از برنامه‌های واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری آذربایجان غربی است که همزمان با اجرای آن در محله های حسین آباد و علی آباد ارومیه مجریان این طرح فرهنگی هنری در مساجد محله های "کشتارگاه و اسلام‌آباد" ارومیه در قالب رشته های عکاسی، فیلمسازی با موبایل، بازیگری تئاتر، طراحی، نقاشی و همچنین تشکیل گروه های سرود در حال ثبت‌نام از متقاضیان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha