۲۳۷ دستگاه غیرمجاز رمزارز در چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری شد

شهرکرد- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۳۷ دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز (ماینر) از سه مرکز در شهرستان اردل شناسایی و جمع‌آوری شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری، مجید فرهزاد تاکید کرد: توان مصرفی این تعداد دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز (ماینر) ۴۶۰ کیلووات است.

وی با اشاره به همکاری نیروی انتظامی برای شناسایی و جمع‌آوری دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمزارز (ماینر) در شهرستان اردل افزود: استفاده غیرمجاز از شبکه برق شهری برای استخراج رمز ارزها باعث اختلال در تامین برق‌رسانی به مشترکان و خسارت به لوازم برقی همسایگان می‌شود.

فرهزاد تصریح کرد: با توجه به ضوابط مربوطه و هماهنگی‌های به‌عمل آمده، برق مراکز غیرمجاز روزارزها (ماینرها) قطع و سودجویان علاوه بر پرداخت خسارت، برای پیگرد قانونی و تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی می‍‌شوند.

وی یادآور شد: مردم استان در صورت مشاهده استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمزارزها، مراتب را از طریق پلیس ۱۱۰، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۳۸۱۱۲۱ و سامانه تلفنی ۱۵۲۱ اعلام کنند تا علاوه رعایت سطح محرمانگی، از پاداش‌های مربوطه بهره‌مند شوند.

به گزارش ایرنا، از ابتدای شروع طرح مقابله با استخراج غیرمجاز رمزارز تاکنون ۲ هزار و ۱۸۲ دستگاه غیرمجاز ماینر با توان مصرفی پنج هزار و ۳۱۶ کیلووات از ۱۴۰ مرکز در سطح استان شناسایی و جمع‌آوری شده است و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha