سازمان تامین اجتماعی از کارآفرینان کرمانشاه حمایت می‌کند

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه، گفت: این اداره کل در راستای رفع معضل بیکاری در استان از طرح‌های اشتغال محور و کار آفرینان حمایت می‌کند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، «ایمان بیوس» در حاشیه بازدید از مجتمع صنعتی اجداد و تجلیل از این واحد تولیدی، اظهار داشت: این سازمان هر ساله با ارزیابی ۱۰ شاخص سنجش، عملکرد کارگاه‌های حقیقی و حقوقی و در سطوح مختلف از نظر اشتغالزایی را ارزیابی و از واحدهای نمونه تجلیل می کند. 

وی افزود: مجتمع صنعتی اجداد ماهیدشت با اشتغال ۱۳۰ نفر در ارزیابی سال ۱۳۹۹، بر اساس شاخص های ۱۰ گانه سازمان تامین اجتماعی به عنوان چهره برتر حوزه کارآفرینی انتخاب شده است.

سازمان تامین اجتماعی از کارآفرینان کرمانشاه حمایت می‌کند

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان سازمان تامین اجتماعی افزود: در راستای تقویت اشتغال و افزایش امنیت شغلی بیمه شدگان و همچنین کاهش بیکاری در استان، این اداره کل تلاش خواهد کرد دغدغه های کار آفرینان در رابطه با موضوع پرداخت حق بیمه و پیمانکاری و سایر تعهدات را به حداقل برساند.

وی همچنین تاکید کرد: حمایت مستقیم سازمان تامین اجتماعی از فعالیت های اشتغال محور با تمام توان در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه ادامه خواهد داشت.

بیوس با اشاره به نقش اساسی سازمان تامین اجتماعی در صیانت از کارگران و بیمه شدگان اظهار داشت: این سازمان در مسیر تحقق شعار وزین سال به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، همواره در رفع موانع تولید در استان و کشور تلاش بی وقفه می کند و با پشتیبانی از مسیر رشد و تعالی کارفرمایان مشغول خدمت رسانی است.

وی اعلام کرد: بیش از ۱۷ هزار کار فرما در استان کرمانشاه فعال هستند و زمینه زندگی و معاش بیش از ۱۵۰ هزار نفر کارگر را به صورت مستقیم فراهم کرده اند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه افزود: این اداره کل با بکارگیری ۱۴ شعبه خدمت رسان در شهرستان ها و چهار شعبه در مرکز استان، هفت کارگزاری رسمی سازمان و ۲ شعبه اقماری، توانسته است قریب به ۷۶۰ هزار نفر از جمعیت حدود ۲ میلیونی استان کرمانشاه را تحت پوشش بیمه ای خود قرار دهد. 

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه در پایان این بازدید از مهندس ارزانی مدیر عامل این شرکت به عنوان چهره برتر حوزه کار آفرینی سال۱۳۹۹  با اهداء لوح تقدیر و تندیس، تجلیل کرد.

مجتمع تولیدی اجداد ماهیدشت در زمستان سال ۱۳۹۷ به صورت شرکت سهامی خاص به منظور تولید دام پر تولید، اصلاح نژاد و سنتز نژادهای اصیل، تاسیس شده و فعالیت خود را در بهار سال ۱۳۹۸ در منطقه ماهیدشت استان کرمانشاه در زمینی به وسعت ۹۰ هکتار آغاز کرد.

فعالیت اصلی این شرکت پرورش دام سبک وارداتی، تولید بره نر و ماده اصیل و پرواربندی بره های مازاد به منظور تولید و تأمین گوشت در استان، منطقه و کل کشور است که اکنون پرورش بیش از ۹ هزار رأس دام های سبک وارداتی از نژادهای ایلدوفرانس، رومن، رومانوف، شاروله، بریچون، رژ و سافولک را پرورش می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha