۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۴۴
کد خبر: 84658888
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴ طرح ورزشی در آموزش و پرورش قرچک افتتاح شد

۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۴۴
کد خبر: 84658888
۴ طرح ورزشی در آموزش و پرورش قرچک افتتاح شد

تهران- ایرنا- چهار طرح ورزشی با حضور «صادق ستاری فرد» معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش روز سه‌شنبه در مدارس شهرستان قرچک افتتاح شد.

سرپرست فرمانداری قرچک در حاشیه این مراسم گفت: این چهار طرح ورزشی شامل یک زمین چمن مصنوعی، زمین فوتبال ساحلی، سالن ورزشی و مدرسه پویا با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

علیرضا فاتحی نژاد افزود: یکی از مهمترین اصول در حوزه آموزش و پرورش، توجه به سلامتی دانش‌آموزان است که این مهم با توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مدارس دنبال می‌شود.

وی اظهار داشت: درکنار توجه به مسائل آموزشی و تربیتی، لازم است تا به سلامتی جسم دانش‌آموزان به ویژه در شرایط حاکم بر کشور ناشی از شیوع ویروس کرونا توجه ویژه شود.

وی گفت: افزایش سرانه‌های فرهنگی و ورزشی مدارس و نیز پیگیری احداث اردوگاه دانش‌آموزی از اولویت شهرستان قرچک است که با جدیت این مهم دنبال می‌شود.

فاتحی نژاد تصریح کرد: توجه ویژه دولت سیزدهم به حوزه آموزش و پرورش و نیز حمایت‌هایی که از این وزاتخانه مهم انجام می‌شود نشاط و سرزندگی را به مدارس آورده و جامعه نیز از این نشاط برخوردار می‌شود.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتر جنوب‌شرق تهران واقع شده و بیش از ۷۰ هزار دانش‌آموز در مدارس این شهرستان مشغول تحصیل هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha