۲ هزار معلم تربیت بدنی استخدام آموزش و پرورش می‌شوند

تهران- ایرنا- معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: به منظور جبران کمبود نیروی متخصص، ۲ هزار معلم تربیت بدنی و مراقب سلامت از طریق آزمون استخدامی جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

صادق ستاری فرد روز سه‌شنبه در حاشیه افتتاح چهار طرح ورزشی در مدارس قرچک در جمع خبرنگاران گفت: امروز نظام آموزش و پرورش با کمبود نیروی آموزشی و معلم مواجه است که بخشی از این کمبود مربوط به معلمان تربیت بدنی و مراقبان سلامت است که این امر می‌تواند تحقق اهداف آموزشی و پرورشی را با مشکل مواجه کند.

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته، در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ۲ هزار معلم شامل هزار و ۲۰۰ تربت بدنی و ۸۰۰ معلم مراقب سلامت جذب آموزش و پرورش می شوند.

وی تصریح کرد: از تمامی جوانان متعهد، متخصص و تحول‌خواه دعوت می‌شود تا با شرکت در این آزمون، بخشی از نیازهای آموزش و پرورش را برطرف کند.

ستاری فرد با تأکید بر لزوم توسعه فضاهای آموزشی و ورزشی در مدارس گفت: یکی از مهمترین رویکردهای وزرات آموزش و پرورش، توسعه فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای شامل سالن‌های ورزشی و زمین‌های چمن مصنوعی است که این مهم با مشارکت خیرین و نهادهای مختلف دنبال می‌شود.

وی افزود: بر اساس نیازسنجی صورت گرفته به زودی در مدارس شهرستان‌های استان تهران، ۵۵ زمین چمن و ۱۱ سالن ورزشی احداث می‌شود.

وی با اشاره به لزوم احداث اردوگاه دانش‌آموزی در شهرستان‌های استان تهران گفت: نیازسنجی احداث اردوگاه توسط اداره کل و ادارات آموزش و پرورش انجام می‌شود و در صورت نیاز، بخشی از اعتبارات مورد نیاز توسط وزارت آموزش و پرورش و با مشارکت نهادها و خیرین تأمین می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha