۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۱۴
کد خبرنگار: 1187
کد خبر: 84660330
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: مدیران استانی نگاه ویژه به توسعه تکاب داشته باشند

مهاباد- ایرنا- فرماندار تکاب گفت: باتوجه به محرومیت زیاد و ظرفیت‌های بالقوه این شهرستان، مدیران کل دستگاه‌های آذربایجان‌غربی نگاه ویژه به توسعه این منطقه داشته باشند.

اسماعیل حیدری آزاد روز چهارشنبه در نشست مدیران مجموعه جهادکشاورزی تکاب با بیان اینکه توسعه تکاب نیاز اعتبارات مناسب و ویژه است افزود: تکاب جزو ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته کشور است که نباید محدودیت‌هایی که برای برخی مسائل و طرح‌ها در این شهرستان وجود داشته باشد. نباید باشد از این رو مدیران کل استان با نگاه ویژه نگاه برای رسیدگی به مشکلات و توسعه تکاب ظرفیت‌سازی کنند.

وی با اشاره به اینکه مدیران استانی فضاسازی و اخذ مجوز در اجرای طرح‌های تولیدی و اقتصادی تکاب را سرعت ببخشند ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیازها و کمبودهای تکاب را احصا کنند تا برای افزایش اعتبار از استان تقاضا شود.

فرماندار تکاب بیان کرد: بخشنامه‌ها و قوانین باید به نفع مردم تفسیر و اجرا شود و پنجره واحد حمایت از سرمایه‌گذاری در این شهرستان ایجاد گردد.

حیدری آزاد، با بیان اینکه مدیران دستگاه ها نیازها و مشکلات شهرستان را تدوین کنند تا برای سفر رییس جمهوری به استان آماده شود، اظهار داشت: ادارات تکاب همه خریدهای خود را در داخل شهرستان انجام دهند تا موجب رونق اقتصادی در بازار و بهبود کسب و کار شود.

وی اضافه کرد: تکاب نیازمند شهرک دامپروری و مجتمع های متمرکز دامداری است تا صنایع جانبی آن هم ایجاد و راه‌اندازی شود از این‌رو لازم است دامداری‌ها از حاشیه شهر جمع‌آوری و ساماندهی شود.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و با بیش از ۶۰ هزار هتکار اراضی قابل کشت و سه هزار هکتار باغ مثمر سالانه بیش از ۲۰۰هزار تن انواع محصولات کشاورزی در این شهرستان تولید می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha