۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۲۴
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84660456
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاکنون ۳۵درصد مددجویان کمیته‌امداد گنبد در سامانه "سها" ثبت‌نام کردند

گنبدکاووس- ایرنا - روسای کمیته امداد منطقه یک و ۲ شهرستان گنبدکاووس گفتند: تا کنون ۳۵ درصد مددجویان زیرپوشش این نهاد برای بهره‌مندی از معافیت و یا تخفیف در پرداخت قبوض آب، برق و گاز شماره اشتراک کنتورهای خود را در سامانه "سها" ثبت کردند.

آنان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از مددجویان زیرپوشش این نهاد درخواست کردند تا اطلاعات مربوط به شماره اشتراک کنتورهای آب، برق و گاز را هرچه سریعتر در سامانه الکترونیکی امداد هوشمند و کارآمد به نشانی  soha.emdad.ir ثبت کنند.

به گفته روسای ادارات کمیته امداد گنبدکاووس، مددجویان می‌توانند از طریق اینترنت گوشی همراه خود با کُد ملی سرپرست در قسمت نام کاربری و درج رمز عبور و یا با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت نسبت به ثبت اشتراک قبوض خود و بهره‌مندی از معافیت و یا تخفیف در پرداخت بهای آب، برق و گاز مصرفی اقدام نمایند.

رییس اداره کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس در این خصوص گفت: این اداره هفت هزار و ۲۲۷ خانوار زیرپوشش دارد که تا کنون ۲ هزار و ۴۸۸ نفر آنها اقدام به ثبت اطلاعات مربوط به شماره اشتراک کنتورهای آب، برق و گاز خود در سامانه "سها" مربوط به این نهاد کردند.

علیرضا کریمیان افزود: مهلت ثبت اطلاعات شماره اشتراک کنتورهای سه گانه مددجویان تا پایان سال جاری است و آنها باید در مهلت باقی مانده از طریق گوشی یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت نسبت به ثبت اطلاعات اقدام نموده و از مزایای طرح بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: افزون بر ۸۵ درصد مددجویان زیرپوشش اداره کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس دارای مسکن ملکی و بقیه دارای مسکن استیجاری یا رایگان (زندگی با فرزندان یا آشنایان) هستند.

همچنین رییس اداره کمیته امداد منطقه ۲ گنبدکاووس گفت: تاکنون از پنج هزار و ۸۵۰ خانوار مددجوی زیرپوشش این اداره ۲ هزار و ۱۳۵ خانوار اطلاعات مربوط به شماره اشتراک کنتورهای آب، برق و گاز خود را در سامانه سها ثبت کردند.

محسن خداپرست افزود: برای سرعت بخشیدن به عملیات ثبت اطلاعات شماره اشتراک کنتورهای سه گانه، علاوه بر دفاتر پیشخوان و اقدام خود مددجویان، پنج نفر از مددکاران این اداره نیز اطلاعات مربوطه را در سامانه ثبت می‌کنند. 

وی اضافه کرد: حدود ۶۰ درصد مددجویان زیرپوشش این اداره دارای مسکن ملکی و بقیه دارای مسکن رایگان یا استیجاری یا ورثه‌ای هستند.

کمیته امداد شهرستان ۳۷۵ هزار نفری گنبدکاووس به دلیل جمعیت و وسعت بالا و نیز با هدف رسیدگی بهتر به مددجویان و نیازمندان، از سال ۹۵ به دو منطقه یک و ۲ تبدیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha