پویش ملی "نقش من در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی" در همدان برگزار می‌شود

همدان- ایرنا- مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان از برگزاری پویش ملی "نقش من در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی" در استان همدان با محوریت کتاب کار این بیانیه خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان، «محمد صالح جباری» اظهار داشت: این پویش ملی در راستای ترویج و خوانش بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری همدان در استان راه اندازی شده است.

وی با اشاره به سومین سال صدور بیانیه گام دوم از سوی مقام معظم رهبری گفت: با نگاه به محورهای گوناگون محتوایی این بیانیه می توان ادعا کرد، بیانیه گام دوم یکی از مهمترین بیانیه ها و بیانات مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در طی سالیان اخیر بوده است.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان با ابراز تاسف از میزان تبیین و تبلیغ این بیانیه در بین آحاد مردم افزود: متاسفانه در این سه سال، آن اقدام ویژه برای رساندن پیام رهبر معظم انقلاب به عموم مردم به ویژه جوانان در سطح استان اتفاق نیفتاده است.

جباری خاطرنشان کرد: اقداماتی در گوشه کنار استان در این راستا انجام شده اما به هیچ وجه در سطح عظمت و بزرگی بیانیه نبوده است.
 

پویش ملی "نقش من در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی" در همدان برگزار می‌شود

وی اظهار داشت: علاقه مندان و دغدغه مندان با مراجعه به دفتر اتحادیه استان و یا رجوع به سایت اتحادیه به آدرس WWW.MOJ۴.IR نسبت به تهیه کتاب اقدام کرده، وارد سایت مربوطه شده و بوم های مسابقه را پر کنند.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان از همه مسئولان مجموعه های انقلابی و مردمی سطح استان خواست که برای شرکت جامعه مخاطبان خود در این پویش دعوت به عمل آورند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha