۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۳۳
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84647351
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

۱۵۰ نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدارس استان همدان برپا شد

همدان -ایرنا- مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان از برپایی ۱۵۰ نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدارس استان خبر داد و گفت: ماهیت مدرسه انقلاب تعامل و همکاری دانش‌آموزان در راستای روایت‌گری بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

«محمدصالح جباری» روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال ۱۵۰ نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدارس استان برپا شد که در هر نمایشگاه از ۱۰ نفر تا ۳۰ نفر در زمینه بصیرت افزایی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب فعالیت داشتند.

۱۵۰ نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدارس استان همدان برپا شد

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان تصریح کرد: اجرای گروه سرود ۱۰۰ نفره پسران انجمن در میدان امام خمینی(ره) و تئاتر دختران انجمن از دیگر برنامه‌های برگزار شده در دهه فجر امسال بود که با استقبال خوب مردم مواجه شد.

وی گفت: معرفی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان بنا و مهم‌ترین محور جشنواره بود که در آن دانش‌آموزان خود را به عنوان راوی بیانیه گام دوم می‌دانستند و به روایتگری آن در موضوعات مختلف مانند دست‌آوردهای انقلاب اسلامی و چالش‌های انقلاب پرداختند.

وی تاکید کرد: از آنجایی که جشنواره مدرسه انقلاب ویژه متوسطه دومی‌ها برنامه ریزی شده بود، شبکه پشتیبان استان همدان ویژه برنامه‌ای مخصوص متوسطه اولی‌ها ترتیب دادند که شامل بخش‌هایی مانند نمایشگاه‌های صعود چهل ساله، سرود و تئاتر دانش آموزی بود. 

۱۵۰ نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدارس استان همدان برپا شد

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان اظهار داشت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس مشکلات زیادی برای برگزاری جشنواره وجود داشت ولی این‌ها مانع فعالیت های انقلابی انجمن‌ها برای برگزاری مدرسه انقلاب نشد.

جباری با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب و نقش ویژه جوانان در آینده نظام اسلامی، تصریح کرد: براساس فرموده مقام معظم رهبری جوانان باید با فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان به خوبی آشنا شوند، گذشته این کشور را بخوانند و بدانند که چه بر سر این ملت آمده و با امید به آینده برای پیشرفت نظام اسلامی جهاد کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha