مجمع مشورتی پیشکسوتان اجتماعی و اقتصادی اردبیل تشکیل می‌شود 

اردبیل-ایرنا _معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل از تشکیل مجمع مشورتی پیشکسوتان سیاسی، اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، رضا قاسمیان روز چهارشنبه در گفت و گویی خبری افزود: این مجمع با هدف استفاده از تجارب ارزشمند فعالان بخش‌های مختلف که در گذشته کارهای تاثیرگذاری در استان انجام داده اند، تشکیل می‌شود.
وی بیان کرد: برای توسعه استان باید با عزم جمعی اقدام شود و در این راستا مسئولان استان از مشورت این پیشکسوتان استقبال می‌کند.
معاون سیاسی استاندار اردبیل از انتخاب حدود ۹۰ درصد از فرمانداران استان خبر داد و افزود: در انتصاب مدیران نیز تلاش می‌شود با همدلی ، وحدت و تعامل جریان انقلابی و نمایندگان مجلس انواع فرصت‌های خدمتگزاری شناسایی و تصمیم گیری شود.
وی با تاکید بر همدلی در بین مردم استان ، اظهار کرد: اکنون وقت انتقاد نیست و با توجه به اینکه دولت حاضر هنوز روی ریل حرکت نرفته ، لازم است همه با هم ضعف‌ها را شناسایی و رو به جلو حرکت کنیم.
قاسمیان به رویکرد دولت جدید در سطح ملی و محلی اشاره کرد و افزود: رویکرد دولت جدید استفاده از فرصت‌های داخلی و خارجی بوده و در این خصوص اقدامات مختلفی از جمله رایزنی با همسایگان برای استفاده از ظرفیت‌های همدیگر انجام شده است.
معاون سیاسی استاندار اردبیل گفت: رویکرد مردمی بودن از دیگر کارنامه های میدانی دولت بوده که در سطح استان نیز دیدارهای مختلفی با مردم انجام و مشکلات مطرح شده آنان دسته‌بندی و پیگیری می‌شود. 
قاسمیان افزود: مسائلی چون بیکاری از جمله مشکلات مهم استان بوده که در این راستا مسئولان ارشد استان برای معرفی ظرفیت‌ها با برگزاری نشست‌هایی با سرمایه گذاران توانمند  در تلاش هستند.
وی ایجاد ظرفیت برای حضور سرمایه‌گذاران را از دیگر برنامه‌های مسئولان استان عنوان کرد و گفت: در این خصوص نیز اقدامات مهمی از جمله جذب اعتبارات برای اجرای پروژه‌ های ریلی و  جاده‌ای   انجام شده تا جذابیت سرمایه‌گذاری در استان افزایش یابد .
او از فعالان رسانه ای، نخبگان و اهالی فرهنگ و هنر خواست از بزرگنمایی مسائل جزیی پرهیز کرده و با همدلی در جهت توسعه استان گام بردارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha