۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۷:۵۸
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84671208
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امور تربیتی مدارس به دلیل آسیب آموزش غیرحضوری به بازنگری نیاز دارد

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در هیچ کشوری مثل ایران، تعطیل شدن طولانی مدت آموزش‌های حضوری و جایگزینی آموزش‌های غیرحضوری در اثر شیوع کرونا را نداشتیم، گفت: آسیب‌های ناشی از آموزش غیرحضوری ما را نیازمند بازنگری در فعالیت‌های تربیتی و تقویت مهارت‌های زندگی کرده است.

علی اسماعیلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شرایط آموزش حضوری، غیر از افزایش کیفیت آموزش، تعاملات اجتماعی و مهارت‌های زندگی دانش آموزان نیز در محیط مدرسه تقویت می‌شود و این مولفه تاثیر زیادی در رشد اجتماعی و فردی دانش آموزان دارد.  

وی با بیان اینکه هم اکنون همه مدارس استان دایر هستند و آموزش های تلفیقی(حضوری و غیرحضوری) در آنها جریان دارد، اظهار داشت: درخواست از اولیا و خانواده‌های دانش آموزان این است که کمک کنند تا هر چه زودتر بتوانیم به آموزش‌های حضوری برگردیم چراکه پیامدهای مثبت آن نصیب خود دانش آموزان و خانواده‌ها می‌شود. 

اسماعیلی با بیان اینکه برای حضوری شدن کامل مدارس تابع تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم، گفت: خوشبختانه طی روزهای گذشته شاهد روند نزولی شیوع کرونا در استان بودیم. 

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در سال تحصیلی جاری بالغ بر ۲۰۰ هزار دانش آموز در ۲ هزارو ۲۰۰ مدرسه این استان زنجان مشغول تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha