۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۱۵
کد خبرنگار: 2142
کد خبر: 84672842
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گیلانغرب: آموزش فرهنگ تذکر دادن باید عمومی شود

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه گیلانغرب گفت: همه باید در دوره‌های مختلف آمر به معروف و ناهی از منکر باشند و همه باید تلاش کنیم که آموزش فرهنگ تذکر دادن عمومی شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام «مجتبی فاطمی‌نسب» روز یکشنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلانغرب در سخنانی با اشاره به اینکه ۱۶ عضو اصلی، مجموعه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان را تشکیل می‌دهند از برنامه ریزی در ۱۶ حوزه مرتبط با مسایل امر به معروف و نهی از منکر و همچنین ساماندهی ستادهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات خبر داد.

وی با انتقاد از برخی از ناهنجاری ها در صنوف خدماتی گفت: باید با شیوع این ناهنجاری ها توسط اصناف مرتبط که در شبکه های مجازی به شکل های مختلف تبلیغات می شود، برخورد شود.

امام جمعه گیلانغرب گفت: موضوع گفتمانی از جمله مباحث مهمی است که باید فرهنگ آن در بحث امر به معروف و نهی از منکر شکل بگیرد.

حجت الاسلام فاطمی نسب همچنین برگزاری دوره های آموزشی و افزایش سبک آموزش ها برای آمرین به معروف خانواده ها و دیگر حوزه ها و صنوف مختلف در سطح شهرستان را ضروری دانست.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب نیز با اشاره به اینکه مردم ناظر بر اعمال مسوولان هستند، رسالت مسوولان را سنگین خواند و گفت:امروز جامعه ما به سمت جامعه متمدن اسلامی در حال حرکت است و با تهدیدهای زیادی مواجه است از این رو باید معروفات بیش از پیش تبیین شود.

«حشمت رضایی» افزود: نباید صرفاً رفع تکلیف نمود باید الگوسازی اسلامی صورت گیرد و آموزش ها نیز به معنای واقعی و از اساتید مجرب در مقوله های مختلف استفاده شود.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha