۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۲۹
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84673045
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کرونا در سمنان همچنان روی نوار سه فوتی در روز  

۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۲۹
کد خبر: 84673045
کرونا در سمنان همچنان روی نوار سه فوتی در روز  

سمنان- ایرنا- کرونا در ۲ روز گذشته در استان سمنان سه قربانی داشت و برای سومین روز فقط در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان(به جز شهرستانهای شاهرود و میامی) سه فوتی دیگر به ثبت رسید.

به گزارش ایرنا، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان روز یکشنبه به رسانه ها گفت: کرونا از بیماران بدحال بستری در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه همچنان قربانی می گیرد .

سید سعید کسائیان گفت: با اینکه شمار کرونایی های بستری در حال کاهش است ولی کرونا در بخش مراقبت های ویژه همچنان قربانی می گیرد و در شبانه روز گذشته ۳ نفر از این بیماران فوت کردند.

وی افزود: هم اکنون  ۳۵ نفر در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری هستند که از این تعداد ۷ نفر به دستگاه تنفس متصل هستند.
به گفته وی، شمار بیماران بستری در بخش های کرونایی بیمارستان ها، در شبانه روز گذشته ۹ نفر بود و هم اکنون ۷۶ بیمار کرونایی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان نگهداری می شوند.

کسائیان با اشاره به روند کاهشی بیماران بستری گفت : شبانه روز گذشته نتیجه آزمایش کرونای ۴۱ نفر  هم در شهرهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان مثبت اعلام شد.

اکنون شهرستان‌های مهدیشهر و سرخه در وضعیت قرمز، شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و آرادان در وضعیت نارنجی، و میامی و گرمسار نیز زرد هستند. هیچ شهرستانی از استان سمنان اکنون وضعیت آبی کرونایی ندارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha