۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۲۳
کد خبرنگار: 1101
کد خبر: 84676375
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتخابات کمیته ملی المپیک مهرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با برگزاری انتخابات این نهاد ورزشی بعد از بازی‌های آسیایی هانگژو و در مهرماه سال آینده موافقت کردند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، مجمع عمومی کمیته ملی المپیک امروز با حضور وزیر ورزش و ٧١ عضو در آکادمی المپیک برگزار شد.

در این مجمع که به ٢ صورت حضوری و وبیناری برگزار شد. ابتدا حسابرس درباره عملکرد مالی کمیته گزارش داد که اظهارات رییس فدراسیون کشتی مجمع را به حاشیه کشاند و در نهایت پس از ٢ ساعت نوبت به تعیین زمان انتخابات کمیته المپیک رسید.

در این بخش برخی اعضا نظرات خود را درباره انتخابات کمیته المپیک مطرح کردند که انتخابات بعد از بازی های آسیایی ٢٠٢٢ هانگژو  و مهرماه برگزار شود.

اما علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در این بخش باردیگر گلایه خود را درباره بودجه مطرح کرد و فضا دوباره برای چند دقیقه متشنج شد و برخی اعضا اعتراض کردند که رضا صالحی امیری(رییس کمیته ملی المپیک) فضا را آرام کرد.

رییس کمیته ملی المپیک سپس پیشنهاد آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو را درباره نحوه گرفتن رای برای تصویب آیین نامه انتخاباتی به صورت مخفی، رد کرد.

صالحی امیری همچنین برگزاری انتخابات در بهار را به رای گذاشت که اظهارات رییس فدراسیون کشتی با پاسخ تند محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی مواجه شد.

در نهایت ٢٢ نفر از اعضا به برگزاری مجمع انتخابات در مهر رای دادند و ١٧ نفر موافق برگزاری در بهار بودند. با این اوصاف انتخابات کمیته، مهرماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

در مجمع امروز، آیین‌ نامه انتخابات نیز تصویب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha