۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۱۳
کد خبر: 84677576
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵ گروه جهادی در موچش کامیاران به مردم خدمت رسانی کردند

سنندج- ایرنا- مسوول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی کردستان گفت: ۱۰۰ دانشجو در قالب ۱۵ گروه جهادی در بخش موچش شهرستان کامیاران به مدت یک هفته به مردم نیازمند منطقه ارائه خدمت کردند.

عمران قنبری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این گروه‌های جهادی در بخش‌های فرهنگی و آموزشی، عمرانی و پزشکی در شهر موچش و هشت روستای این بخش فعالیت کردند.

وی افزود: گروه‌های جهادی در زمینه پزشکی با پزشکان متخصص و عمومی خدمات رسانی کردند که متخصصین شامل کودکان، زنان و داخلی می‌شد.

قنبری ادامه داد: این خدمات در بیمارستان صحرایی ارائه شد و همچنین به مراجعین داروی رایگان داده شد.

وی با بیان اینکه همزمان با این طرح، طرح شهید سلیمانی هم پیگیری شد اضافه کرد: در این طرح غربالگری مردم با انجام تست قند خون و فشار خون صورت گرفت.

مسوول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی کردستان یادآور شد: در حوزه فرهنگی و آموزشی هم آموزش‌هایی در رشته‌های خیاطی، گلدوزی، صنایع دستی، قرآن و احکام برگزار شد و به مراجعین مشاوره تخصصی، روانشناسی و حقوقی ارائه شد.

۱۵ گروه جهادی در موچش کامیاران به مردم خدمت رسانی کردند

وی گفت: برگزاری مسابقات ورزشی، نشست‌های جهاد تبیین با موضوعات ازدواج، فرزندآوری و سبک زندگی اسلامی از دیگر فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی بود.

قنبری در رابطه به فعالیت‌های بخش عمرانی هم اظهار داشت: مرمت و رتنگ‌آمیزی ۲ خانه محروم و مدرسه روستای ورمگان فعالیت‌های این بخش بود.

وی با اشاره به اینکه همزمان ۱۵۰ دانشجو در شهرستان‌های قروه، بیجار و مریوان در قالب گروه‌های جهادی فعالیت می‌کنند افزود: فعالیت گروه‌های جهادی در شهرستان‌های سقز، بانه و دیواندره هم بزودی شروع می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha