۲۰ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۰۰
کد خبرنگار: 896
کد خبر: 84679776
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

وزیر ورزش چراغ زمین فوتبال کیاکلا را روشن کرد

۲۰ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۰۰
کد خبر: 84679776
وزیر ورزش چراغ زمین فوتبال کیاکلا را روشن کرد

ساری -ایرنا -وزیر ورزش و جوانان با اختصاص سیستم روشنایی مشکل زمین فوتبال ۸۰ ساله کیاکلا مرکز شهرستان سیمرغ را برطرف کرد .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، زمین فوتبال سردار شهید « صمصام طور » که سال ها به عنوان زمین فوتبالیست های کیاکلا مورد استفاده قرار می گرفت فاقد سیستم روشنایی بود.

وزیر ورزش و جوانان که به عنوان نماینده تام الاختیار رییس جمهوری در سفر استانی مازندران به شهرستان سمیرغ سفر کرد ، در بازدید از پیش برنامه ریزی نشده از این زمین فوتبال بازدید کرد و در جریان چگونگی فعالیت این زمین قرار گرفت .

سرپرست هیات فوتبال شهرستان سیمرغ در این بازدید گفت :این زمین فوتبال از ۸۰ سال قبل تاکنون مورد استفاده ورزشکاران قرار می گیرد .

حسن مظفری افزود :این زمین همواره مورد استفاده فوتبالیست های منطقه و حتی برخی فوتبالیست های برجسته همچون ناصر حجازی قرار گرفت ، اما به دلیل نداشتن سیستم روشنایی امکان استفاده بهینه از این زمین فوتبال وجود ندارد .

سرپرست هیات فوتبال سیمرغ از وزیر ورزش خواست تا توجه ویژه ای به حل مشکل این زمین فوتبال داشته باشد .

حمیدرضا سجادی ،وزیر ورزش و جوانان هم ضمن تقدیر از ورزش دوستان شهرستان سیمرغ گفت :برای حل بخشی از مشکل این زمین ،سیستم روشنایی آن توسط وزارت ورزش تامین می شود و در اختیار هیات فوتبال شهرستان قرار می گیرد.

بازدید از عملیات تعریض جاده سیمرغ به بابل به طول ۱۰ کیلومتر ، بازدید مراحل ساخت پل دسترسی ناحیه صنعتی سنگتاب با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی ، پروژه ساخت مصلی نماز جمعه کیاکلا و ساخت گود لوچو از جمله برنامه های وزیر ورزش و جوانان در شهرستان سیمرغ است . 
همچنین دیدار و ملاقات چهره به چهره با اقشار مختلف از مردم شهرستان جزو دیگر برنامه های امروز وزیر مربوطه در شهرستان است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha